Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Nak Tegur Jangan Melampau, Dulu Artis Seksi, Tergedik Dan Melalak Sakan Juga – Safiey Illias

Kontroversi tidak solat dan tidak puasa Faiz Roslan yang dikecam teruk nampaknya turut menarik perhatian usahawan kosmetik, Safiey Illias untuk bersuara. Safiey menerusi akaun Instagramnya meminta agar orang ramai jangan terus menghentam rakannya itu.

Advertisement

Segala kata negatif sebenarnya membuatkan diri mereka lebih ‘jauh’ daripada landasan yang benar. Mengakui golongan sepertinya tidak baik, Safiey bagaimanapun berharap masyarakat tidak terus memulaukan mereka.

Safiey sebenarnya menyokong tindakan mana-mana artis yang berniat ingin menegur tetapi janganlah melampau. Setiap orang mempunya kisah silam yang hitam bahkan sesetengah artis dahulu pun pernah seksi, tergedik dan menyanyi melalak juga.

Hendak komen banyak pun tidak boleh, kalau hendak minta Safiey nasihatkan Faiz juga agak mustahil ibarat ketam mengajar anaknya berjalan. Hmmph.. Apa-apa pun, kita tunggu respon Faiz nanti, harapnya dia lebih serik kali ini.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

39 Comments

  1. Yekeni

    June 1, 2018 at 4:57 am

    Kalau pompuan buat gitu pun kena kecam. Kalau lelaki buat gitu pun kena kecam. Jangan budget nak special treatment mcm OKU ke, orang special ke. Akal tu sama waras mcm orang lain. Kalau tak tau bezakan yg salah dan betul, memang mintak dihentamlah. Kenapa? Lelaki mcm ni, akalnya tak fungsi sama dgn adiknya ke?

  2. lan todak

    May 31, 2018 at 11:11 pm

    puak2 macam awak ni tegur cara lembut atau cara kasar sama jer..bukan amik tau pun…. semakin hari semakin melampau puak2 ni… pulau kan jer puak2 ni

  3. menyampah kak pah

    May 31, 2018 at 7:03 pm

    ala safiey poyo la nk backup geng satu spesis..awak pon kalau marah netizan bahasa ade jg tak..sama je awak dgn netizen luar..bukan main nak tegur org biar bersopan..awak tu sopan sgt ke klau berkata2..dasar munafik

  4. Sarah

    May 31, 2018 at 6:10 pm

    Safiey, God is testing you with money and fame. If only you realized that everything in dunya is only temporary..please think2

  5. Bob Barli

    May 31, 2018 at 4:52 pm

    Allah dah awal2 lagi bg warning pasal azab tukar jantina, pasal umat Nabi Lut, sbb Allah sayang kita umat Nabi Muhammad, ada kau amek kesah?

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama