May 31st, 2018

Kontroversi tidak solat dan tidak puasa Faiz Roslan yang dikecam teruk nampaknya turut menarik perhatian usahawan kosmetik, Safiey Illias untuk bersuara. Safiey menerusi akaun Instagramnya meminta agar orang ramai jangan terus menghentam rakannya itu.

Segala kata negatif sebenarnya membuatkan diri mereka lebih ‘jauh’ daripada landasan yang benar. Mengakui golongan sepertinya tidak baik, Safiey bagaimanapun berharap masyarakat tidak terus memulaukan mereka.

Safiey sebenarnya menyokong tindakan mana-mana artis yang berniat ingin menegur tetapi janganlah melampau. Setiap orang mempunya kisah silam yang hitam bahkan sesetengah artis dahulu pun pernah seksi, tergedik dan menyanyi melalak juga.

Hendak komen banyak pun tidak boleh, kalau hendak minta Safiey nasihatkan Faiz juga agak mustahil ibarat ketam mengajar anaknya berjalan. Hmmph.. Apa-apa pun, kita tunggu respon Faiz nanti, harapnya dia lebih serik kali ini.


39 responses to “Nak Tegur Jangan Melampau, Dulu Artis Seksi, Tergedik Dan Melalak Sakan Juga – Safiey Illias”

  1. Joe says:

    Dia ni bijak, opportunist namanya, si bibir ramai followers, si pudin punya kosmetik dah suam2 kuku…pudin tolong backup, tak lama lagi sibibir promote la product si pudin….pondan dgn pondan mmg suka berniaga brg2 renovation badan, muka, bontot…pelbagai lagi

  2. Anonymous says:

    Main serang secara halus minta org bangun malam TAHAJUD menangis utk doakan korang yang pondan2 ni? Ini perli ke sungguh? Allah bagi ilmu, sihat tubuh badan n bijaksana untuk buat pertimbangan. Cukup2 la menipu diri sendiri. Diri sendiri buat apa? Rasanya parents korang tak putus2 berdoa untuk korang tapi korang masih lembek. Orang risau bukan sebab korang pondan tapi pengaruh pondan macam korang pada org lain. Jantina sendiri pun menipu. Ini kan nak bisnes. Lagi tak kisah menipu.

Loading...