“Nak Sunyi, Makan Di Kubur” – Wanita ‘Complain’ Pelanggan Cakap Kuat Di Restoran, Netizen Ramai Tak Setuju

Hiburan

“Nak Sunyi, Makan Di Kubur” – Wanita ‘Complain’ Pelanggan Cakap Kuat Di Restoran, Netizen Ramai Tak Setuju

Sebuah video telah menjadi tular di media sosial Twitter mengenai seorang wanita meluahkan rasa tidak puas hati apabila sekumpulan individu didakwa terlalu bising ketika sedang makan di dalam sebuah restoran.

Kata wanita di dalam video TikTok itu, dia merasakan sekumpulan individu itu tidak mempunyai ‘common sense’ kerana bercakap terlalu kuat dan terjerit-jerit sehinggakan anaknya yang sedang tidur pun boleh terjaga.

Advertisement

Tulisnya lagi, dia terpaksa berhadapan dengan situasi itu selama dua jam dan lokasi kejadian tersebut di BBQ Town I-City waktu makan tengah hari.

Video tersebut ternyata telah mengundang pelbagai respon daripada netizen yang rata-rata tidak bersetuju dengan luahan wanita itu.

Ujar warga maya, suasana seperti itu adalah normal memandangkan restoran adalah tempat awam.

Ni kedai makan awam, bukan perpustakaan nak diam-diam dan bukan juga restoran fancy.

Dalam pada itu, ada juga netizen yang beranggapan bahawa orang ramai perlu mempertimbangkan situasi dan tidak sepatutnya berkelakuan melampau sehingga mengganggu orang lain.

TwitterSumber : Twitter  

Budak jerit bergelak ketawa kuat kat restoran tahu pulak orang marah. Kata mak bapak tak pandai jaga anak. Orang tua sembang terpekik tiba-tiba jadi tempat awam. Sebab tempat awam lah kau jaga volume kau – netizen.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

4 bulan lalu

"Nak Tumpang Tidur Lengan" - Wanita 'Menggeletis' Di Ruangan Komen Atlet Angkat Berat Buat Netizen Geli

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Twitter

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...