“Nak Rasmi Apa Lagi?” – Netizen Pelik KBS ‘Ada Masa’ Lancar Majlis Skuad Sukarelawan Pasca Banjir

Hiburan

“Nak Rasmi Apa Lagi?” – Netizen Pelik KBS ‘Ada Masa’ Lancar Majlis Skuad Sukarelawan Pasca Banjir

Sedia maklum, Lembah Klang telah dilanda banjir kilat yang teruk sejak beberapa hari yang lalu sehingga ada beberapa kawasan dipenuhi lumpur membuatkan orang ramai terputus hubungan serta gagal mendapat bantuan barangan keperluan.

Ketika saat mangsa banjir memerlukan bantuan, Kementerian Belia dan Sukan tampil melancarkan Skuad Sukarelawan Pasca Banjir Kementerian Belia dan Sukan menerusi sebuah acara yang dirasmikan oleh YB Dato’ Seri Ahmad Faizal bin Dato’ Azumu.

Advertisement

Melihat pada video ucapan YB Dato’ Seri Ahmad Faizal bin Dato’ Azumu yang tular di Twitter itu, pelancaran skuad ini bertujuan mahu meringankan bebanan mangsa-mangsa banjir.

Walau bagaimanapun, usaha yang dilakukan oleh pihak KBS ini tidak diterima dengan mesra oleh orang ramai kerana kebanyakkannya berpendapat tidak perlu mengadakan majlis ini tetapi lebih baik jalankan misi bantuan dengan segera untuk mangsa-mangsa banjir.

Ini beberapa komen dari netizen yang tidak berpuas hati dengan tindakan yang diambil oleh pihak KBS.

KBS buat majlis pasca banjirSumber : Twitter 

Selain itu kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

Pahang, Perak, Selangor diramal hujan lebat tahap bahaya
8 bulan lalu

Perak, Pahang, Selangor Diramal Hujan Lebat Tahap Bahaya Hari Ini

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Twitter

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

5 Comments

  1. Anonymous

    December 20, 2021 at 10:51 pm

    bila org melayu bangsat jd pemimpin, lepas tu ada lg satu melayu bangsat yg penjilat dan pengampu dia.
    ni la jd.
    mmg setan semua melayu mcm ni

  2. apoooo

    December 20, 2021 at 11:08 am

    xpenah dlm situasi darurat ade buat event perasmian..huhu masalah teruk menteri sekarang ni… patut la bantuan LEMBAP… HUHU xpyh la tlg cmtu…simpan jew… sbb tak ikhlas… ni semua poyoooo

  3. anonymous

    December 20, 2021 at 9:31 am

    menantu gayboy PM escape banjir naik heli woiii rakyat kebulur atas bumbung ….bangsatttt

  4. anonymous

    December 20, 2021 at 9:18 am

    bodoh sombong bebal baghal

  5. Anonymous

    December 20, 2021 at 7:12 am

    ini semua nak nama je, kalau cerdik takde lah bebal macam tu

Loading...