June 21st, 2019

Tidak dinafikan kes perceraian penerbit Datuk A. Aida dan pelakon Ariff Aziz antara topik hangat diperkatakan oleh netizen pada minggu ini. Bercerai buat kali keempat, perkahwinan penerbit itu hanya mampu bertahan selama 10 bulan sahaja.

Bagaimanapun, A. Aida akui dia redha dengan ketentuan takdir, begitu juga dengan anak-anaknya yang tumpang bahagia dan menyokong keputusan yang dibuat oleh ibu mereka.

Dua anak perempuannya iaitu Wan Az Aleesa dan Wan Azevanatassha hanya mahu melihat ibu tercinta mereka bahagia dan gembira.

Pastinya apa sahaja keputusan yang dibuat oleh ibu adalah hasil perbincangan bersama anak-anak. Asalkan ibu gembira, kami turut sama-sama tumpang bahagia. Sepatutnya, mereka masih berada dalam fasa bulan madu yang membahagiakan, namun nampaknya ibu lebih bahagia apabila membuat keputusan untuk berpisah. Jadi, jika keputusan yang diambil ini lebih menggembirakan ibu, kami sentiasa berada di belakangnya.

Cuma, mana-mana lelaki yang ingin berkahwin dengan ibu perlu memenangi hati anak-anak dan keluarga terlebih dahulu.

Sebenarnya, sejak awal lagi mereka sudah menasihati ibu untuk mengenali hati budi seseorang lelaki dengan lebih lama lagi sebelum membuat keputusan untuk bernikah, tetapi A. Aida tetap memilih untuk bercinta selepas kahwin.

Dalam pada itu, Aleesa dan Azevanatassha menjelaskan mereka tidak akan pernah menghalang, andainya ibu mereka berhasrat untuk medirikan rumah tangga lagi di masa akan datang.

Sumber Berita : BH ONLINE

26 responses to “Nak Kahwin Dengan Ibu, Kena Pikat Hati Anak-Anak Dulu – Anak A. Aida”

  1. Alif Aziz says:

    Baik sebat anak oi ??
    Merecik dari mak yg dah kepam

  2. faraj says:

    Ni ka;lau Puak2 PAS mesti mereka nk…puak2 PAS ni memang gila SEX…bahaya Puak2 PAS ni silap2 anak ko pun dia sebat…kes Rogol anak sendiri byk kat Kelantan kan….Puak2 PAS ni ni pemalas tapi kawin nk byk..keje pemalas..!!! bukan kata Allah lahanat PAS ni…Berhala pun tgk puak2 PAS ni mesti Tuhan berhala Ludah…!!! tu jer layak puak2 PAS ni..ludah jer kt Ulama2 PAS yg tunggang Agama …..!!!

  3. Anonymous says:

    anak2 ” sihat”

  4. Anonymous says:

    biarlah anak2 semua dah bermhtangga, nnti jaga cucu hilangkn kesunyian. Kalau nk kawen juga, cari yg kaya juga..sama2 ada harta. Org tak kata.

  5. faraj says:

    Aduiii A.Aida ..zaman sekarang ni mana ada lagi Buy 1 get 2 free..!!! kecuali ko ader duit Skit, mcm Dato Vida boleh lah..!!