Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Nak Juga Menyanyi Belut Elektrik Ni – Amyza Aznan Kritik Aliff Syukri Ceroboh Industri Seni

amyza aznan aliff syukri

Baru-baru ini, Datuk Seri Aliff Syukri meluahkan rasa tidak puas hati dan sentap apabila kesemua lagunya tidak pernah tercalon untuk ke pentas Anugerah Juara Lagu sedangkan karyanya semua bagus dan suaranya juga merdu setanding penyanyi tersohor, Anuar Zain.

amyza aznan gelar aliff syukri belut elektrik

Advertisement

Luahan terkilan Aliff itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen dan juga pelakon Amyza Aznan.

Amyza meluahkan rasa meluat dengan tindakan jutawan kosmetik itu yang didakwanya tidak habis-habis ingin “menceroboh” industri seni.

amyza aznan gelar aliff syukri belut elektrik

Tidak berbakat, “ceroboh” industri seni

amyza aznan kritik aliff syukri

Advertisement

amyza aznan aliff syukri

Menurut Amyza, Aliff tidak layak untuk berada di industri seni kerana sudah beberapa kali dia terbukti tidak mempunyai bakat dalam dunia nyanyian mahupun lakonan. Lebih baik untuk fokus kepada perniagaannya sahaja.

Rata-rata netizen bersetuju dengan apa yang dikatakan oleh Amyza dan memuji tindakannya yang berani mengkritik secara jujur.

amyza aznan aliff syukri

Pembantu peribadi Aliff beri respon

amyza aznan gelar aliff syukri belut elektrik amyza aznan kritik aliff syukri

Kritikan Amyza itu mendapat respon daripada pembantu peribadi Aliff yang mempertikaikan mengapa majikannya itu tidak boleh menceburi bidang seni dan bertanding di AJL? Sudah terbukti lagu-lagunya trending sehingga mendapat jutaan tontonan di laman YouTube.

Tidak faham bahasa, memang tidak layak ke AJL

amyza aznan aliff syukri

Tambah Amyza lagi, tidak dinafikan Aliff seorang yang kaya raya, berduit tetapi tolong jangan cemarkan industri seni. Harus terima kritikan dah hakikat dirinya bukanlah penyanyi yang hebat sehingga ingin mempertikaikan mengapa dirinya tidak layak ke anugerah berprestij AJL.

Terdahulu, Aliff berasa sedih kerana bakatnya seakan tidak dihargai di negara sendiri sedangkan suaranya sedap.

Sumber Berita : Astro Gempak & Amyza Aznan

Advertisement

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

8 Comments

  1. amyzataik

    February 12, 2020 at 5:40 pm

    alaa industri seni kita pun sendu jgk x de lah gah mana pun nk dipertahankan sebegitu rupa. nak2 si amyza ni dia lah antara pelakon sendu kurus kering mcm drug addict yg buat drama kita x maju2

  2. Apakkk k0

    February 12, 2020 at 4:52 pm

    Sokong kak…alaa kat dunia je ko ad pangkat dat0…masuk kubur xdenye malaikat tnye ko ad pangkat x kat dunia…lagi satu…jgn kejar sgt hrte dunia smpai semua bnde ko nak rembat..org jdi itu p0n ko nak..jdi ini pon nak…sudah²nya Tuhan tarik semua baru tahu…

  3. Anonymous

    February 12, 2020 at 4:34 pm

    ELOK ELOK KAK…KANG KO KENA SAMAN

  4. NYAMPAH HAKU

    February 12, 2020 at 11:53 am

    bagus kak oii.. dato alif. org dgr ckp ko. ko nk itu ini. nk meragam org layan je. nk mrah org hadap je. sbb pkir ko pangkat dato. ptt dihormati. tp ko sndri prangai SAMPAH!!!

  5. maria

    February 12, 2020 at 11:40 am

    setuju hormat karya seni.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama