Written by AbangNara | March 21st, 2013

Hari ini keputusan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) telah pun diumumkan. Teringat kenangan Abang Nara menduduki SPM pada tahun 2000. Cepat sungguh masa berlalu. Salah seorang artis yang mengambil keputusannya pada hari ini ialah si kecil molek Najwa Latif.

najwa latif spm

Jutaan tahniah Abang Nara ucapkan kepada Najwa Latif kerana mendapat 4A untuk SPM di samping lulus dalam mata pelajaran Bahasa Inggeris, Bahasa Melayu, Matematik dan Agama Islam. Najwa Latif berhasrat untuk menyambung pelajarannya di dalam jurusan Bahasa Inggeris namun masih belum memilih mana-mana kolej atau universiti.

najwa latif

Tahniah kepada Najwa Latif atas keputusan ini. Semoga dapat menyambung pelajaran ke tempat yang diingini. Sementara itu, mungkin Najwa Latif boleh tumpukan perhatian terhadap bidang nyanyian sebelum membuat apa-apa keputusan. Tahniah sekali lagi. Info asal Astro Awani.

P.S: Sebab lelaki memilih wanita lain

108 responses to Najwa Latif Dapat 4A Untuk SPM

  1. Annza says:

    eina azman tak habis sekolah, dia berhenti awal tahun lalu, that why la dia tak tau beli keta kat mana; Tak apa najwa, yang penting habis sekolah, kenal basic hidup itu yang penting.

  2. farhana says:

    tahniah diucapkan kepada najwa latif . semoga dia dapat menyambung pelajaran ke peringkat lebih tinggi lagi . goodluck najwa .

    # saya peminat najwa latif :)

  3. nini says:

    ok la tu najwa. aku bu sedug tau tak.
    sej,bm a+
    pend,islam, sc,tasawwur, ekonomi, perdagangan A
    math C
    bi, seni b+.

    najwa tkpe pure sc.. budak sastera mcm i ni susah tau.. dah la result trial dpt 9a. ngahahahaha. tp spm? hancur. anyway, let’s plan our future. life goes on

  4. mojo says:

    tgk kat tv najwa macam malas nak layan pasal pelajaran dia.bukan apa buat bekalan.artis ne sampai bila.hari nie mungkin mewah.esk.?kalau pandai menjahit tak pe?ni masak nasi pun tak tau.wakaka

  5. to lala says:

    to lala: untuk pengetahuan anda, si elfira tu dapat 8a ye. Pakai nak hentam je cakap teruk. Fitnah tu. tah pape tah

  6. emma mengelembong says:

    tahniah wawa. at least wawa x sembunyikan result spm dari umum. 4A pon ok what… best wishes to you!

  7. Luffy says:

    Saya SPM dpt 7A 1B.. Ambik 8 subjek jer (kelas sastera). Yg tak tahan P.Islam yg dpt B, B+ plak tuh lagi sikit jer nak dptkn A. Nanti orang cakap takde agama pulak. :P

    Bagi saya zaman sekarang ni dpt 10A+ pun dah tak gempak lah sbb zaman dulu boleh ambik banyakx2 sampai 21A.. 17A.. skrang pling banyak pun brape jer 11A.. 12A.

  8. Hi there, I enjoy reading through your article. I like to write a
    little comment to support you.

  9. nur ilzamfazieylatul syura says:

    Kak najwa apa tajuk spm