Nafi Hamil, Yuna Muat Naik Semula Foto Bagi Elak Salah Faham

Hiburan

Nafi Hamil, Yuna Muat Naik Semula Foto Bagi Elak Salah Faham

Penyanyi terkenal Yunalis Zarai atau dikenali sebagai Yuna memadam foto di Instagram yang telah disalah faham oleh peminat bahawa dirinya sedang hamil.

Dia berkata, dia bertindak sedemikian kerana tidak mahu ramai lagi membuat spekulasi bahawa dirirnya hamil.

Advertisement
yunaSumber : Instagram Yuna 

Penyanyi yang sudah popular di U.S ini menyatakan sebab memuatnaik foto tersebut semula kerana komen-komen yang terdapat di dalam posting sebelumnya mungkin akan menyinggungkan seseorang yang sedang berusaha menimang cahaya mata.

Saya terpaksa memuatnaik semula foto ini kerana komen salah faham anda semua. Saya belum hamil lagi, yang tadi itu perut selepas makan tengahari.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Y U N A (@yuna)

Yuna juga meminta peminatnya agar elakkan untuk meninggalkan komen seperit “OMG Congrats!!” tanpa mendapat pengesahan yang betul daripada tuan empunya badan dan teruskan doa yang baik-baik untuk dirinya di masa akan datang.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Gempak

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. tecit

    April 13, 2021 at 2:34 pm

    stuju sgt. kdg2 menyampah dgn komen omg congrats tu. suke2 buat spekulasi sendiri. eh meluat. kinda anoying

Loading...