Written by AbangNara | July 26th, 2013

Secara jujur, Abang Nara tertanya-tanya juga sehingga ke hari ini mengapa masih tiada lelaki yang bertakhta di jiwa Nora Danish. Selaku seorang selebriti, pastinya Nora sering dingorat oleh lelaki-lelaki di luar sana. Namun tak ada satu pun yang kedengaran bercinta secara serius dengannya.
nora danish

Mungkinkah jejaka yang bernama Nadeem ini mampu mengisi kekosongan di dalam hati Nora Danish? Untuk makluman, Nadeem atau Muhammad Nadem Nazri adalah anak kepada seorang menteri. Nora sendiri mengakui yang Nadeem ada ciri-ciri untuk dijadikan suami.

Saya berkawan dengan ramai orang, buat masa sekarang Nadeem adalah kawan lelaki paling rapat dengan saya, lagi pula rumah kami berdekatan dan senang untuk meminta bantuan daripadanya. Dia seorang yang baik, sentiasa bersikap positif dan suka bersedekah. Dia (Nadeem) ada kriteria lelaki pilihan yang boleh dijadikan suami

nora danish
Malangnya Nora menyatakan yang hatinya belum terbuka untuk menerima mana-mana lelaki. Rasanya dah sesuai sangat dah Nadeem dan Nora. Kalau tulis kat kad kahwin memang nampak matching. Double N gitu.

Kami sekarang masih kawan, kalau ada jodoh dengan dia saya tidak boleh menolak, tapi setakat ini hati saya belum terbuka untuk mana-mana lelaki lagi. Pengalaman lalu banyak mengajar saya untuk lebih berhati-hati dan untuk menjadi seorang isteri juga saya perlu betul-betul bersedia terutama dari segi pengorbanan

Adakah Nora Danish masih kecewa selepas Abang Nara menolak cintanya satu ketika dahulu? Tak sangka la pulak. Kepada Nora, lupakanlah diri ini. Lebih ramai lelaki di luar sana yang rela mencintaimu. Buat masa ini, Abang Nara tak macam Ashraf Muslim yang terdetik nak kahwin dua. Hehehe.

P.S: Volkswagen Taigun, SUV kompak akan dikeluarkan 2016

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

122 responses to Nadeem Ada Kriteria Yang Boleh Dijadikan Suami – Nora Danish

  1. Reban Ayam says:

    Korang tak pose yeak

  2. saya says:

    OMG? Nadeem? Oh NO!!!!! terus x minat ND.. sad!

  3. […] Nadeem Ada Kriteria Yang Boleh Dijadikan Suami – Nora Danish (116) […]

  4. Peace says:

    ND pikir semula sebelum nak kahwin dgn lelaki poyo macam nadem ingat mase depan anak2 perlukan kasih sayang dari bapak yg baik bukan dari kaki maksiat mcm poyo tu….
    setakat kahwin pakai duit tak ke mana lepas habis madu sepah dibuang lelaki memang suka dekepit dengan perempuan cantik mcm ND so dia pun tak kisah berape bnyk duit
    perabih utk pompuan search kat google blh nampak peragai sebenar Nadem tu….LULZ

  5. Lizz says:

    ND is home wrecker, memang is a husband stealers.. ND punca nadem bercerai.. ND perampas cakap fasha dia pun sama..semua galfrens know memang ND punca..

  6. […] Nadeem Ada Kriteria Yang Boleh Dijadikan Suami – Nora Danish (120) […]

  7. […] Nadeem Ada Kriteria Yang Boleh Dijadikan Suami – Nora Danish (121) […]