Written by Bella | November 14th, 2019

Bersempena ulang tahun perkahwinannya yang keempat, pelakon Nabila Huda telah menerima kejutan makan malam istimewa daripada suami tercinta, Mohd Izwan Johar. Pastinya ia momen indah buat pasangan ini apatah lagi mereka sebelum ini tidak pernah menyambut hari ulang tahun perkahwinan.

nabila huda

Berkongsi foto mereka bersama dengan kapsyen penuh romantis, Abil turut memberitahu suaminya juga turut membuat kelainan, mahu menyambut ulang tahun perkahwinan mereka mengikut tarikh kalendar Islam.

Suaminya turut meminta Abil memakai pakaian cantik untuk keluar makan malam bersama. Meraikan cinta mereka berdua.

nabila huda

Perkongsian Abil itu mendapat perhatian ramai dan rata-rata netizen mendoakan kesejahtereaan rumah tangga pasangan ini.

nabila huda sambut ulang tahun perkahwinan ikut kalendar islamSiapa yang tidak suka kejutan, apatah lagi daripada pasangan tercinta. Semoga cinta mereka terus mekar dan kekal bahagia sehingga ke syurga.

Sumber Berita : Astro Gempak

8 responses to Nabila Huda Sambut Ulang Tahun Perkahwinan Ikut Kalendar Islam

  1. Sapa aku says:

    Tu pun nk kecoh smbut dlm bulan islam nk tunjuk kau tu islam, nk cover cerita bodoh anjing halal kau tu… Kesian laki dgan bapak kau lah, betepek2 dosa kau bg hari2… Dgn tk tutup aurat, pakai baju mcm telanjang, kat ig kau sealgi gambar2 separuh bogel kau ade selagi tu lah laki dgn bapak kau berdosa, jgn ingat smbut amivesary bulan islam, bole cover dosa2 yg jari2 kau buat dn bg pd 2 lelaki tu…

  2. Anonymous says:

    Senang je nk faham kalendar islam.. Tu pun dia pening. La hai abil.. Part ramadhan syawal je dia reti sebut. Mmm… Hebat lg otak aku dibanding dia. Aku bersyukur

  3. Anonymous says:

    menyampah

  4. dina says:

    so? nak kene buat ape ni weiiiii? mkn tu jgn lupe lak nak baca bismillah…

  5. ya habini says:

    ok abil. utk menggembirakan hati awk… tp ble blk rumah andai belom solat isyak jgn lupe buat. k,

Tinggalkan Komen Anda Di Sini