Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Nabila Huda Akui Tidak Kisah Jika Dikurniakan Rezeki Anak Ramai

Sejak mendirikan rumah tangga, Nabila Huda tampak cukup bahagia disamping suami tercinta Izwan Johar, sinar cinta benar-benar terpancar didalam mata mereka.

Advertisement

Mengakui kehidupannya kini sudah lengkap, Nabila kini sedang merancang untuk menambah cahaya mata. Mengakui mungkin ia terlalu awal untuk membicarakan soal tersebut, Nabila bagaimanapun tidak kisah jika beliau dikurniakan anak yang ramai.

Alhamdulillah, perkahwinan ini melengkapkan hidup saya kerana sekarang ada suami untuk sama-sama menjaga Keisha yang berusia lima tahun (hasil perkahwinan pertama). Doakan yang terbaik supaya saya dapat menjadi seorang isteri dan ibu yang baik untuk keluarga kecil ini.

Masih terlalu awal untuk berbicara soal zuriat, tetapi saya tidak kisah jika diberi dalam masa terdekat sebab ia adalah rezeki. Kalau dapat ramai anak pun, apa salahnya. Saya suka sebab nanti suasana dalam rumah akan jadi meriah. Apa yang datang, itulah yang terbaik daripada Allah. Semoga kami dikurniakan cahaya mata yang baik-baik.

Kalau setiap pasangan lain yang baharu berkahwin tentu mereka sudah fikirkan destinasi untuk berbulan madu, namun Nabila dan suami tidak terfikir akan hal berkenaan dan mementingkan kualiti masa bersama keluarga meskipun cuma duduk di rumah sahaja.

Buat masa sekarang, saya dan suami tidak terfikir langsung untuk berbulan madu. Kalau ada peluang, mungkin kami akan pergi bercuti.

Harapnya Nabila Huda dan Izwan kekal bahagia sehingga ke akhir hayat. Jangan terlalu tertekan memikirkan soal anak dan teruskan mencintai antara satu sama lain selamanya.

Sumber Berita: Kosmo Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top