Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Nabil Ahmad Mahu Berundur Dari Dunia Seni?

Mungkin ada antara kita yang berkata betapa untungnya menjadi seorang artis, bukan sahaja nampak glamor tetapi mempunyai kehidupan yang mewah. Walaubagaimanapun, langit tidak selalunya cerah dan kita pernah dengar juga berita sesetengah artis yang pernah berada di kemuncak dan tiba-tiba jatuh.

Advertisement

Disebabkan itu, pelawak dan pengacara Nabil Ahmad juga sudah terfikir untuk meninggalkan dunia seni tetapi hanya selepas beliau sudah menemui sumber pendapatan lain untuk menampung keluarganya. Nabil akui beliau minat untuk menceburi bidang perniagaan pula.

Saya tengah menyiapkan diri untuk cari sumber pendapatan lain dan kalau ada sumber lain saya ingin berhenti jadi artis. Macam Shuib dia sudah jumpa madu dia dan saya harap dimurahkan rezeki ke arah itu pula.

Saya sayang industri cuma saya rasa sudah tiba masa saya untuk buat perkara lain. Sekarang ini saya rasa terlalu bergantung dan mengharapkan rezeki daripada industri semata-mata. Saya takut kerana kita berada pada tahap ini tidak lama, ada masa kita akan perlahan.

Rezeki dalam bidang seni ini ada turun naiknya dan memang baguslah kalau Nabil mempunyai matlamat yang lebih baik demi masa depannya dan keluarga. Semoga segalanya dipermudahkan dan dimurahkan rezeki.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

27 Comments

  1. Sabri Ali @ Nick

    October 5, 2018 at 7:09 pm

    Molek la tuh

  2. faraj

    October 5, 2018 at 12:09 pm

    “Lagi bagus kalo ko berundur dari Dunia ni…ko pergi mana pun asyik org menyumpah jrr watper……!!!”

  3. Anonymous

    October 5, 2018 at 10:49 am

    buat je laaa xpyh nk bgtau satu malaysia….alahaiiii….

  4. Entah lah nok

    October 4, 2018 at 10:20 pm

    Tak malu ker ckp nak undur diri tapi muka masih ader kat tv…shame on you nabil…n jangan lupe ajak hajah lopak n jijihan sekali berhenti ye…meluat tgk…okey bye…

  5. Alanice

    October 4, 2018 at 8:30 pm

    Bisnes industri seni gak ke? Baik xyh. Jd cm rosyam tu bkak hypermart.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top