Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Muzik Video Baru Ada Babak Helikopter, Netizen ‘Meluat’ Sufian Suhaimi Belum ‘Move On’

Selepas setahun tidak berkarya, akhirnya penyanyi Sufian Suhaimi melancarkan single terbarunya bertajuk Mencuba dan turut memuat naik muzik video lagu tersebut di YouTube.

Advertisement

Bagaimanapun, muzik video lagunya itu dikatakan sedikit sebanyak mengimbau kembali kisah putus cintanya terdahulu bersama aktres, Elfira Loy. Paling ketara sekali adalah babak menaiki helikopter.

Rata-rata netizen yang menonton berkata, mereka sudah bosan Sufian tidak habis-habis menjaja kisah cintanya itu dan nampak sangat masih belum ‘move on’.

Namun, kata Sufian babak berkenaan tiada dalam perancangan asal dan ditambah pada saat akhir selepas mendapat tajaan daripada syarikat penerbangan persendirian.

Advertisement

Sejujurnya saya gementar untuk menjayakan babak ini sebab tidak mahu ia jadi isu besar atau menyinggung mana-mana pihak.

Lagi pula, dalam perancangan asal memang tidak ada babak ini. Apabila ada yang menaja pada saat akhir, saya dan pasukan terima saja. Namun, terpulang kepada persepsi penonton sejauh mana nak menilaikan muzik video ini. Ingin dijelaskan, ia tidak ada kaitan dengan mana-mana pihak.

Pada masa yang sama, Sufian mengakui dirinya sudah lama ‘move on’ dan tidak lagi memikirkan apa yang pernah terjadi lagi sebelum ini.

Sumber Berita : Harian Metro

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

27 Comments

  1. Yakyot

    April 12, 2019 at 12:00 pm

    Elfira mesti menyasal kenal dengan Sufian ni.Dia ni macam jenis orang yang suka ambil kesempatan dan kuat berdendam.

  2. Pity

    April 10, 2019 at 11:09 pm

    Move forward n jelah kerengka
    Sufian ni sakit mental kali.

    • Aku bukan dia.

      April 11, 2019 at 9:17 am

      Kali juak ditambah agik sik ada keyakinan diri.
      Rasa lebih yakin mun numpang nama bekas tunang.

Loading...
To Top