“Mungkin Itu Adalah Petunjuk Daripada Allah Saya Adalah Jodohnya” – Saharul Ridzwan

Hiburan

“Mungkin Itu Adalah Petunjuk Daripada Allah Saya Adalah Jodohnya” – Saharul Ridzwan

Pelakon Saharul Ridzwan berkongsi pengalamannya menerusi aplikasi Tik Tok ketika menjawab pertanyaan peminat mengenai detik perkenalan dan sewaktu mula-mula dia mahu melamar Deena sebagai isterinya.

saharul ridzwan bil elektrik melambung
1 year lalu

Saharul Ridzwan Bengang Bil Elektrik Cecah RM1144.75

Advertisement

Saharul atau nama sebenarnya Mohd Saharul Ridzwan Hashim menceritakan saat isterinya berdoa semasa meraikan sambutan hari jadinya pada 2016, Qaabila Deena Emir berdoa memohon dipertemukan jodoh secepat mungkin dan sebaik dia selesai berdoa, telefonnya berbunyi dan Saharul adalah orang yang menelefonnya.

Saharul, 31, berkata, dia adalah lelaki pertama yang muncul selepas isterinya itu memasang hajat sewaktu sambutan ulang tahun kelahirannya pada 2016.

Advertisement

Sebelum dia menjawab panggilan saya, dia sedang meraikan hari jadinya. Mereka meminta Deena berdoa dan dia meminta dipertemukan jodoh secepat mungkin. Selepas dia selesai membuat hajat dan berdoa itu, kebetulan saya pula telefon.

Pelakon 30 Pesanan Suara itu sudah mengenali isterinya beberapa tahun sebelum itu. Selepas beberapa tahun berkawan, mereka kemudiannya tidak berhubung seketika sebelum Saharul menyuarakan hasrat untuk memperisterikan Deena pada hari jadinya.

Saharul Ridzwan

Lamaran Saharul ketika sambutan hari jadi Deena itu akhirnya membawa mereka ke jenjang pelamin pada 16 September 2016. Pasangan ini dikurniakan dua cahaya mata iaitu Muhammad Luth Ali, 4, dan Fateema Azzahra yang kini berusia setahun.

‘Follow’ FacebookTwitterInstagramTelegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...