“Mungkin Ini Adalah Jalan Terbaik Untuk Saya ‘Move On'” – Fadlan Hazim

Hiburan

“Mungkin Ini Adalah Jalan Terbaik Untuk Saya ‘Move On'” – Fadlan Hazim

Impian pelakon Fadlan Hazim untuk mendirikan rumah tangga tahun ini tidak kesampaian apabila hubungan cinta yang sudah dibina hampir enam tahun bersama wanita idamannya, Julie Anne Kang musnah pada Jun tahun lalu.

Fadlan Hazim
7 bulan lalu

Gara-Gara Ditumbuk, Pelakon Fadlan Hazim Cedera Di Mata Kiri

Advertisement

Fadhlan atau nama lengkapnya Dato’ Fadlan Hazim bin Anuwar berkata kalau diikutkan memang mereka ada perancangan untuk menamatkan zaman bujang sebelum Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) tahun ini dan memang sudah lama merancang untuk bertunang dan berkahwin sejak tahun lepas lagi.

Pelakon Cinta Si Wedding Planner itu reda apabila wanita yang dia kenal sejak dari bangku sekolah dan bertemu kembali pada tahun 2014 kini jadi seseorang yang asing dalam hidupnya. Malah, Fadlan tidak menyangka yang mereka seperti tidak mengenali antara satu sama lain.

Advertisement

Saya akui hubungan kami terlerai sekitar Jun tahun lalu .Jujurnya, banyak isu yang timbul, maklumlah kami sudah lama berkawan. Hubungan tidak berapa baik sejak beberapa tahun lalu. Macam-macam perkara berlaku, tetapi saya masih cuba mempertahankannya kerana sudah kenal lama.

Menurut Fadlan, 29, kesibukan kedua-dua belah pihak mengejar impian dan cita-cita menyebabkan hubungan mereka tidak mampu diselamatkan lagi, dan mungkin sudah tertulis tiada jodoh antara mereka walaupun persahabatan mereka sudah terjalin hampir 16 tahun.

Fadlan Hazim

Fadlan menjelaskan mereka berdua sukar mencari titik keserasian yang menyebabkan hubungan semakin menjauh. Jika ada masalah, mereka tidak lagi berkongsi cerita, lebih banyak memendam rasa. Kini, mereka tidak lagi berhubung sejak dua bulan lalu.

‘Follow’ FacebookTwitterInstagramTelegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

5 Comments

  1. Anonymous

    October 29, 2021 at 9:56 am

    Gelaran Dato dari negeri mana tuuu…………..muda nya dah dpt Dato. Apa bakti dan sumbangan dia?????

  2. cikedis

    October 29, 2021 at 8:41 am

    dato rupanya,,,..

  3. anon

    October 28, 2021 at 4:31 pm

    jenuh aku cari dekat wikipedia, macam mana dia dapat dato’ hahahaha.

    • Anonymous

      October 28, 2021 at 8:15 pm

      so macamana dia dapat dato’ tu?

  4. Anonymous

    October 28, 2021 at 4:03 pm

    Dato’ eh…….

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...