Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Mungkin Dia Ada Narcissistic Disorder – Cik B ‘Bahasakan’ Balik Azwan Ali?

cik b troll azwan ali

Baru-baru ini, selebriti sensasi Azwan Ali atau lebih dikenali sebagai Diva AA bertindak melampau apabila membakar minyak wangi pemberian Datuk Seri Vida dan mengeluarkan kata-kata kesat menghina kedua-dua arwah anak jutawan kosmetik itu  yang meninggal dunia dalam tragedi kebakaran kira-kira tujuh tahun lalu.

datuk seri vida azwan ali

Advertisement

DSV meluahkan rasa sedih dan menganggap tindakan Azwan itu melampaui batas serta sangat menyinggung perasaannya. Malah, rata-rata netizen mengecam tindakan Azwan yang disifatkan terlalu biadab.

Bagaimanapun, anak perempuan DSV iaitu Cik B nampaknya tidak terkesan dengan kata-kata hina yang dilemparkan. Dengan selamba dia memuat naik video Tik Tok menggunakan ‘remix’  makian Azwan kepada ibunya. Rata-rata netizen terhibur dengan gelagat Cik B dan memuji sikap positif dimilikinya.

Cik B ‘troll’ Azwan Ali

Advertisement

Mungkin dia ada Narcissistic Disorder

cik b azwan ali

Cik B turut memberi sindiran kepada Azwan dengan beranggapan bahawa dia seperti mempunyai penyakit mental yang dikenali sebagai Narcissistic Disorder.

Narcissistic Personality Disorder (NPD) adalah satu gangguan personaliti keadaan di mana seseorang itu mempunyai perasaan yang berlebihan dengan kepentingan diri, keasyikan melampau dengan diri mereka sendiri dan kekurangan perasaan empati untuk orang lain. Mempercayai  bahawa mereka lebih baik daripada orang lain.

Namun, hakitkatnya jiwa mereka tidak tenteram. Mudah rasa rendah diri dan sensitif apabila menerima kritikan dan sebab itu ada kalanya mereka boleh bertindak melampau.

Advertisement

cik b troll azwan ali

Bagaimanapun, Cik B berkata perkongsiannya itu bukanlah untuk membenci pengacara tersebut dan sebaliknya dia mengharapkan agar Azwan segera mendapatkan rawatan dari pakar.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

8 Comments

  1. brunes

    February 6, 2020 at 3:22 pm

    Narcissistic Disorder tu mak engko.. dah di kecam pun nak promo perfume, errrrrr takde idea lagi ke?

  2. Anonymous

    February 6, 2020 at 1:18 pm

    Ye??? Kalau ada sebab boleh la maki humun? Ungkit pasal anak mati rentung bagai? Ish ish.. sedihhhh

  3. Anonymous

    February 6, 2020 at 12:59 pm

    diva aa ni sunyi. dengan cari gaduh la die tak sunyi sangat. kesian la kat die tade sape2 nak maki

  4. Anonymous

    February 6, 2020 at 12:43 pm

    dsv pun apa kurangnya..gedik terkinja kinja dengan usia macam tu…
    produk pun entah apa2, overclaim.
    Bila kena maki hamun, mula la berlakon sedih2 menagih simpati..

    Diva AA tak akan mai hamun orang suka2 je..mesti ada sebab.

  5. zzZZZZzzz

    February 6, 2020 at 12:04 pm

    AA ni xtau la mcm hidup dia nti ..mulut laser sgt .. org ckp krn mulut bdn binasa .. nauzubillahminzalik

Loading...
To Top