Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Mufti WP Puji Dan Sambut Baik Permohonan Maaf Neelofa

Meskipun pada awalnya Neelofa tidak mahu mempedulikan kecaman serta kata-kata netizen berkaitan isu pelancaran tudungnya di kelab malam, selebriti itu akhirnya mengakui kesilapannya dan tampil memohon maaf.

Tindakan Neelofa di sambut baik oleh Mufti Wilayah Persekutuan, Datuk Dr Zulkifli Mohamad al-Bakri yang memuji sikap rendah diri Neelofa.

Advertisement

Alhamdulillah, saya melihat kenyataan akhbar ini suatu tindakan terpuji yang dibuat oleh NH apabila membuat permohonan maaf terhadap kesilapan telah mereka lakukan. Setiap anak Adam tidak terlepas daripada kesalahan, namun sebaik-baik pesalah adalah mereka yang bertaubat.

Dalam melayari dunia perniagaan maka aspek keberkatan perlu diutamakn selain daripada keuntungan semata-mata. Justeru, pelancaran tudung baru-baru ini hendaklah tidak disertai elemen yang secara kuat boleh mengundang fitnah. Namun sewajarnya ia disulami dengan elemen tarbiyyah kepada masyarakat agar bertudung mengikut syariat bukan hanya fesyen semata-mata.

Bagi mengelakkan perkara seperti ini berulang lagi di masa hadapan, Dr Zulkifli mencadangkan setiap syarikat yang menghasilkan tudung melantik seorang Penasihat Syariah untuk memastikan setiap keluaran tudung mematuhi syarak dan bukanlah kerana trend ataupun fesyen semata-mata agar tidak memberikan imej negatif terhadap agama Islam.

Sumber Berita : Harian Metro

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

86 Comments

  1. Anonymous

    March 2, 2018 at 5:07 pm

    org yang komen x suka lopa ni actually org yg sama je…ramai lagi yg suka tp diam…tgk jela 100k unfollow…tp follower 5.4mil…hahaha…

    • Anonymous

      March 2, 2018 at 6:59 pm

      ker ko yg same… aku bru komen ni 1x… nora danish pon follower 5mil jgk tak lah berlagak… bitch zouk ni cuma lofa follower byk sefamily jd puaka..

    • Anonymous

      March 2, 2018 at 7:51 pm

      Setuju!!! Baru nk ckp bnda yg sama. Mmg yakin yg merepek2 memaki hamun kat dlm ni sbnarnya org yg sama je. Mayb dlm 10 komen, dua org je yg komen sbnarnya. Mcm berdendam sgt dgn lopa. Mcm org tu pernah berhutang dgn dia plak gayanya. Sbnarnya dengki kesumat. Busuk hati. Jeles la tu diri sendiri miskin, gemuk dan hodoh.

    • Anonymous

      March 4, 2018 at 7:10 pm

      30 fans Lopak..semua sama gak. Semua..samdol!

  2. Ustaz jadian

    March 2, 2018 at 4:40 pm

    hijabista pakai seluar ketat nari twerking menonjolkan asam keping tu hopefully rasa insaf

  3. Ikram

    March 2, 2018 at 4:03 pm

    4 mufti termasuk mufti wilayah dan 2 ustaz sudah bersuara. Kalau kau masih ego mempertahankan tindakan bodohmu tu lofa…. kau tunggu ini la kau rasa masa kejatuhanmu..Sekian. Dah bosan org semua!!

  4. Aries

    March 2, 2018 at 3:59 pm

    Nape Shanaaz senyap je? Bini dia pun ada kat majlis tu kan? Kalau artis lain buat salah, mesti dia bersuara, siap ‘menghanjing’ kan orang tu….bila kena kaum kerabat dia, tau senyap pulak ?

    • Anonymous

      March 2, 2018 at 4:07 pm

      Tu la dasar hipokrit. Sebab nya..mak mertua dan adik2 ipar semua ada situ. Berani nk berbunyi sis..silap2 kena ludah dgn akak2 vawang.
      Akak vawang dh le tengah myirap mggu ni..berani komen lahhh!

  5. Anonymous

    March 2, 2018 at 3:58 pm

    insaflah..sebelum org maki korang dan baling dgn cirit kentut paduan petai!!

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top