August 18th, 2019

Bukan pertama kali mencetuskan kontroversi di laman sosial, tindakan Datuk Seri Aliff Syukri  memuat naik video Nur Sajat sakan bergelek mengundang kecaman netizen.

aliff syukri sajat gelek

Pada netizen, kelakuan mereka berdua ini sudah melampau, mahu meraih publisiti murahan.

Apa yang dilakukan oleh Aliff bukan sahaja mendapat perhatian netizen tetapi ibunya, Rozita Ibrahim yang kini sedang menunaikan ibadah haji.

“Mak balik nanti, aku libas kau.”

bonda rozita ibrahim aliff syukri

Isteri Pesan Aliff jaga maruah, niat

tidak menghalalkan cara

aliff syukri sajat gelek

Bukan sahaja ibunya, malah isteri Aliff iaitu Datin Nur Shahida yang kini sedang berada di Makkah turut merasa kesal dengan sikap suaminya itu. Dia memesan Aliff untuk menjaga maruah dan berkata matlamat tidak menghalalkan cara.

Netizen sokong teguran Rozita buat

anaknya

aliff syukri sajataliff syukri

Sudah beberapa kali rasanya ibu sendiri dan isteri tegur untuk tidak mencetuskan kontroversi. Sebagai seorang usahawan berjaya dan kaya, seelok-eloknya elakkan diri dan jauhkan daripada golongan yang jantinanya diragui.


40 responses to “Muat Naik Video Sajat Bergelek, Aliff Syukri Kena ‘Sound’ Dengan Bonda Rozita”

  1. nusa penida says:

    OMG this transgender?? pantas awak ragu..

  2. Anonymous says:

    Terima kasih Nara kerana mempromosikan … ternyata Nara suka LGBTQ jugak! Hebat!!!

  3. A says:

    dah korang x boleh buat korang ckp la mcm tu kan? korang suka sebenarnya.. nanti lagu baru keluar 3 hari je sejuta… ko hadooo?

  4. THIS TRANSGENDER AGAIN

  5. Elliza Razak says:

    SI TRANSJANTINA INI LAGI

Loading...