Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Muat Naik Gambar Bercuti Di Langkawi, Ikmal Amry Mohon Maaf Guris Hati Netizen

Gara-gara memuat naik gambar percutian di Pulau Langkawi, pelakon, Ikmal Amry menerima kritikan daripada netizen yang tidak berpuas hati. Netizen mendakwa pelakon Gantung The Series itu telah melanggar prosedur operasi standard (SOP) yang ditetapkan kerajaan.

Ikmal Amry walau bagaimanapun menafikan dakwaan dan menjelaskan dia ke pulau tersebut menerusi agensi pelancongan yang sah. Dia yang menetap di Negeri Sembilan berada di kawasan Perintah Kawalan Pergerakan Pemulihan (PKPP) dan ke Kedah yang juga di bawah PKPP.

Advertisement

Pertama sekali, saya nak minta maaf sebab hantaran saya itu ada mengguris hati netizen. Di sini, saya nak tekankan bahawa saya bercuti tanpa melanggar SOP.

Kami mengikut SOP dengan menggunakan agensi pelancongan berdaftar seperti mana yang ditetapkan dan bukan menaiki kenderaan sendiri.

Tambahnya, dia mengaku melakukan kesalahan membuat posting di Instagram sehingga menimbulkan salah faham. Katanya lagi, posting yang dibuat adalah tidak sesuai dengan situasi pandemik sekarang.

So, pasal posting tu, kita manusia kan bila kita tengah happy kita nak simpan kenangan dekat Instagram. Benda tu kenangan. Am minta maaf sangat-sangat sekarang ni. Lepas ni kita akan berfikir bila nak buat sesuatu. Fikir sekeliling.

Berniat untuk menyimpan foto hanya sebagai kenangan, Ikmal berkata dia mengambil pengajaran daripada apa yang berlaku.

 

SUMBER : Ikmal Amry
PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

7 Comments

  1. Anon

    April 9, 2021 at 10:07 am

    Dah sendu sejak kahwin. Jadi create kontroversi so org ingat balik kewujudan. Kbye.

  2. suhaimah

    April 9, 2021 at 9:36 am

    sekurang2nya dia mmg ngaku dia gi bercuti bukan dia ckp urusan keje tp sebenarnya bercuti …

  3. NERDS RAINBOW

    April 9, 2021 at 9:24 am

    attention seeker maybe? !!! #silameninggal

  4. mak beleter

    April 9, 2021 at 8:12 am

    kadang rase pelik dgn sikap manusia ni. dah kawen.jadi sebagai suami dan dah berkahwin tolong la jaga aurat isteri baik2. bkn utk dipertontonkn org ramai. terutama laki2 bkn mahram. ko tak rse ke malu or segan?? bini ko org lain tgk. yg si bini rse tak segannye org lain tgk diri aku.. ko rase tak mcm tu. ko islam. dan sememangnye tahu bab tu!

  5. Anonymous

    April 8, 2021 at 10:59 pm

    Adoiii….boleh je simpan gambar dalam hp

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...
To Top