January 22nd, 2020

Sebelum ini, sudah beberapa kali gaya pemakaian tudung Liyana Jasmay dikritik sehingga ada yang mengatakan dia mempermainkan agama. Ada segelintir netizen mendakwa pelakon itu memakai tudung sekadar main-main dan bakal membukanya suatu hari nanti. Namun, pada Liyana ramai yang tidak tahu apa itu fesyen dan tidak perlu sibuk mengkritik cara dia berhijab.

liyana jasmay muat naik foto tidak bertudung

Terbaru, nama Liyana sekali lagi hangat diperkatakan apabila dia memuat naik foto tidak bertudung ketika sedang menikmati hidangan di restoran luar negara bersama suami dan dua orang anaknya. Ramai yang tertanya-tanya, adakah Liyana sudah buka tudung?

“Tudung dah terbang, melayang terus”

liyana jasmay muat naik foto tidak bertudung liyana jasmay muat naik foto tidak bertudung liyana jasmay buka tudung liyana jasmay buka tudung

Rata-rata netizen meluahkan rasa terkejut melihat foto tersebut tertanya-tanya, adakah Liyana sudah buka tudung? Tidak kurang juga yang memerli tindakannya itu.

Bagaimanapun, ada yang berkata ia mungkin gambar lama. Kalau betul, mungkin kurang sesuai untuk dimuat naik semula. Hanya timbulkan salah faham dan fitnah sahaja. Apa-apa pun kita tunggu penjelasan daripada tuan empunya badan.

9 responses to “Muat Naik Foto Tidak Bertudung, Netizen Perli Liyana Jasmay”

  1. yy says:

    dea buat gaya2 urban ke international ke muke dea tu tetap kampung people gak

  2. korok says:

    ko buka la tudung cmna pun…dh sendu…zmn dh berakhir

  3. Anonymous says:

    hey korang ni, so kampung! ni liyana jasmay lah.. org bandar tau x?! kita2 yg kg ni, mana tahu…

  4. Perasan cantik! says:

    relevan lagi ke dia ni dlm industry? filem pun flop. bang nara, tak payah la up pasal makcik yang SO Kampung ni. entah apa2 jer.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini