Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Muat Naik Foto Tidak Bertudung, Netizen Perli Liyana Jasmay

liyana jasmay

Sebelum ini, sudah beberapa kali gaya pemakaian tudung Liyana Jasmay dikritik sehingga ada yang mengatakan dia mempermainkan agama. Ada segelintir netizen mendakwa pelakon itu memakai tudung sekadar main-main dan bakal membukanya suatu hari nanti. Namun, pada Liyana ramai yang tidak tahu apa itu fesyen dan tidak perlu sibuk mengkritik cara dia berhijab.

liyana jasmay muat naik foto tidak bertudung

Advertisement

Terbaru, nama Liyana sekali lagi hangat diperkatakan apabila dia memuat naik foto tidak bertudung ketika sedang menikmati hidangan di restoran luar negara bersama suami dan dua orang anaknya. Ramai yang tertanya-tanya, adakah Liyana sudah buka tudung?

“Tudung dah terbang, melayang terus”

liyana jasmay muat naik foto tidak bertudung liyana jasmay muat naik foto tidak bertudung liyana jasmay buka tudung liyana jasmay buka tudung

Rata-rata netizen meluahkan rasa terkejut melihat foto tersebut tertanya-tanya, adakah Liyana sudah buka tudung? Tidak kurang juga yang memerli tindakannya itu.

Bagaimanapun, ada yang berkata ia mungkin gambar lama. Kalau betul, mungkin kurang sesuai untuk dimuat naik semula. Hanya timbulkan salah faham dan fitnah sahaja. Apa-apa pun kita tunggu penjelasan daripada tuan empunya badan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

9 Comments

  1. yy

    January 23, 2020 at 9:57 am

    dea buat gaya2 urban ke international ke muke dea tu tetap kampung people gak

  2. korok

    January 23, 2020 at 9:55 am

    ko buka la tudung cmna pun…dh sendu…zmn dh berakhir

  3. Anonymous

    January 23, 2020 at 9:45 am

    hey korang ni, so kampung! ni liyana jasmay lah.. org bandar tau x?! kita2 yg kg ni, mana tahu…

  4. Perasan cantik!

    January 23, 2020 at 8:11 am

    relevan lagi ke dia ni dlm industry? filem pun flop. bang nara, tak payah la up pasal makcik yang SO Kampung ni. entah apa2 jer.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top