Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Muat Naik Foto Terbaru, Emma Maembong Dan Syed Abdullah Masih Bersama

Selepas dihimpit kontroversi membuka tudung, kecoh di media sosial mengatakan hubungan pelakon Emma Maembong dan Syed Abdullah sudah retak apabila mereka berdua tidak lagi mengikuti akaun Instagram masing-masing dan memadam foto mereka bersama.

Advertisement

Namun, baru-baru ini Syed Abdullah ada memuat naik foto beliau bersama Emma menghadiri sebuah majlis perkahwinan di Shah Alam.

Rata-rata netizen nampaknya agak gembira dengan perkembangan hubungan mereka berdua dan mendoakan kebahagiaan Emma dan Syed Abdullah.

Mungkin disebabkan kontroversi yang melanda sebelum ini membuatkan mereka berdua belum bersedia untuk mendedahkan status hubungan sebagai pasangan kekasih. Apa-apa pun, kita doakan sahaja yang baik-baik buat mereka.

Advertisement

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

8 Comments

  1. Guru Bahasa Tamil

    February 26, 2019 at 1:20 pm

    Semoga berjodoh.

  2. Anonymous

    February 26, 2019 at 12:31 pm

    Ada duit,ada jodoh kahwinlh kau berdua Emma oooiii.

  3. haihh

    February 26, 2019 at 9:33 am

    Nara bila nk up citer lopa pakai skirt kat luar negara ha!

    • Anonymous

      February 26, 2019 at 9:49 am

      ye la, tgn bersarung mcm omputeh, kaki dn betis dh nmpk, baju sendat di cover vest..

  4. gg

    February 26, 2019 at 9:24 am

    semalam berita pasal chacha, ari ni emma plak.. mmg due artis ni je ke yg ade kt malaysia ni?

  5. Anonymous

    February 26, 2019 at 9:20 am

    ingat sng ke nk lupakan “saat indah bersama”..sewaktu ada gambar pakai suar takat burit tu dan duduk di celah2 kangkang..

    sng ke k lupakan..ofcourse lah “bersama” kembali

    • minah jambu say NO to drugs

      February 26, 2019 at 9:55 am

      bagus la kalau dh kembali bersama ..kalau dh suka sama suka bagus lah cepat cepat kawin jangan tungu tujuh lapan taon nanti basi pulak..terus kan perhubungan yg jujur dn ikhlas..

Loading...
To Top