June 18th, 2019

Genap sebelun selepas bercerai, penyanyi dan pelakon Aliff Aziz memuat naik luahan hati terhadap bekas isterinya, Bella Astillah mengimbau kembali saat mereka bernikah pada 9 September 2016.

Dalam luahan tersebut, Aliff memberikan bayangan seakan mahu kembali kepada Bella dan ingin menjadi suami dan bapa yang terbaik. Aliff sudah menyesali segala perbuatan yang mengguris hati bekas isterinya itu.

Pada masa yang sama, Aliff menzahirkan rasa syukur dan menghargai Bella yang sebelum ini banyak berkorban dan bersabar sepenuh jiwa dengan apa yang berlaku ketika mereka masih bergelar suami isteri.

Aliff mengakui Bella sentiasa ada dikala susah dan senang dan mahu mengubah segala kesilapannya seandainya dapat diputarkan waktu. Namun Aliff sedar, semuanya sudah terlambat dan ini adalah pengajaran besar kepadanya kerana tidak bersyukur dan lalai dengan nikmat yang Allah SWT kurniakan.

Aliff dan Bella bercerai talak satu pada 16 Mei lalu di Mahkamah Syariah Kuala Lumpur selepas tiga tahun mendirikan rumah tangga. Perkahwinan mereka tidak boleh diselamatkan lagi selepas Aliff beberapa kali terpalit dengan kontroversi berlaku curang.


73 responses to “Muat Naik Foto Nikah, Aliff Aziz Beri Bayangan Mahu Rujuk Semula”

  1. aih says:

    aku kesian tgk dia.. wife lawa.. apa lagi dia nak.. pastu gi buat hal.. pastu nak balik.. aihh

    • Anonymous says:

      kalau wife lawa tak layak dicurangi ke? wife yang bida je ker yang layak dicurangi? dasar komen bodoh!

  2. Anonymous says:

    Aliff kau nak aku ke? aku tengah gersang ni

  3. nini says:

    tau pulak sunyi dan kehilangan,masa ada depan mata poya2 xnk jaga anak bini elok2.dah sesorang meroyan..

  4. ikan says:

    halah halah halah alip. tak payah la drama sangat.

  5. faraj says:

    mula2 nk buat mesejid nk hadiah kan…pastu nk tukaq nama pompuan….ko ingat Pejabat Agama mcm pejabat PAS boleh gula2…..PAS boleh lah ko bagi ahli2 nya Rm10 hinggit sorang pun , kalo suruh makan taik mereka makan…..!!!

Loading...