June 10th, 2019

Sebut sahaja nama Izreen Azminda, memang ramai yang kenal dengan pelakon ini kan? Tahun ini, beliau bukan sahaja dapat menyambut hari raya bersama suami tercinta, Ude Wahid, tetapi lebih teruja kerana sedang hamil lapan bulan.

Tidak dinafikan, Izreen rajin memuat naik foto bahagia bersama suaminya di Instagram. Kali ini, beliau sempat berkongsi foto berpakaian sedondon dengan Ude ketika beraya di kampung.

Bagaimanapun, pakaian yang dikenakan Izreen mengundang kecaman. Ianya terlalu ketat untuk dirinya yang sedang hamil sehingga secara tidak langsung menonjolkan bentuk tubuhnya.

Walaupun dikecam teruk, Izreen tidak mengendahkan segala kritikan yang dilemparkan kepadanya. Mungkin sudah lali dengan segala kecaman yang diterima sebelum ini. Tapi, apa yang dikatakan oleh netizen itu juga ada betulnya, kalau hendak berpakaian kenalah hati-hati agar tidak bergaya keterlaluan.


39 responses to “Muat Naik Foto Hari Raya, Baju Izreen Azminda Dikecam”

  1. wekkkkkkk says:

    sepatutnya air longkang tu di buat aliran air terus ke bendang..maka air hitam kotor tu x bertakung, jika bertakung mndtgkan nyamuk segala mcm nyamuk dan cacing kerawit, air longkang yg turun ke sawah, air sawah tu akan turun ke parit terus ke sungai, bukan air sawah tu sentiasa dalam.., aku anak pesawah tahulah..buat kajian, keliling pulak semak samun, entah2 rumah di masuk ular sawa dh beberapa kali..sbb semak..nk peluk laki si kude tu terpelok ular sawa, padan muke..di waktu mlm2 hening..

  2. bong cit says:

    dlm ni byk fans minah jering ni ke @ nara punya artis feveret…cm auto dislike je…mmg wajib bodoh ye pakai ketat cmtu tertonjol segala bapak…ko rasa ko comel ke…laki plak bangga…klo aku tepi sawah tu mmg aku tolak je…hahaha

  3. esah jendul says:

    giler hodoh…mmg klo pregnant kena pakai sendat2 ye bg nmpk perut…ko ni cm 1st time plak pregnant…sakai

  4. Anonymous says:

    biar lah jering ambil ude tu rupa2nya lelaki dayus …. sudahlah peroboh masjid, pengecut dayus pula tu

  5. kelantit says:

    macam nangka di balut

Loading...