Written by Bella | November 12th, 2018

Dikala khabar angin beliau bakal mengikat tali pertunangan bersama pelakon Aidil Aziz pada pertengahan November ini sedang diperkatakan, Fasha Sandha nampaknya terus menghangatkan lagi berita tersebut dengan memberikan gambaran beliau sememangya bakal berkahwin tidak lama lagi.

Memuat naik foto ‘bride to be’, ruangan komen di akaun Instagram Fasha dihujani dengan ucapan tahniah daripada netizen. Ramai yang sudah tidak sabar untuk menantikan hari bahagia Fasha.

Terdahulu, Cik Pang melalui Harian Metro melaporkan  kad undangan untuk majlis pertunangan Fasha dan Aidil sudah diedarkan. Difahamkan, majlis itu diadakan secara tertutup dan hanya dihadiri oleh keluarga dan kenalan rapat kedua-dua belah pihak. Pasangan ini juga dikatakan bakal berkahwin pada tahun hadapan.

Sumber Berita : Harian Metro

22 responses to Muat Naik Foto ‘Bride To Be’, Netizen Ucap Tahniah Fasha Sandha Bakal Berkahwin

  1. joe says:

    jejai lh lelaki paling bodoh, duit byk, muka hodoh, rambut xde style, 24jm pkai cap, kahwin 2 kali, wanita cantik, tpi x pandai jaga….

    23

    0
    • joe bebal says:

      diam lah ko bodoh!…eh joe, ko lagi baik gi jaga nenek ko tu hah! dia tengah berlari sambil berak tu!!! gi sana!!!

      0

      7
      • Anonymous says:

        Kenapa kerajaan Islam Pas tak dapat bendung najis dadah ini,malahan kes curi bunuh berleluasa…kenapa tak mohon kepada Allah swt dengan betul dan benar?..sedangkan para pemimpin Pas juga putar alam bab dedak semua boleh terima malahan pertahankan 1MDB lagi kini bagaimana 1MDB dah jadi kes di seluruh dunia masih nak pertahankan penyangak Najib Razak ke?..mmm

        25

        5
      • Anonymous says:

        kurang ajar betol ko joe bebal. Kurang ajar jgn masuk sini.

        0

        2
        • joe says:

          koyak…aku ckp yg betul…berapa byk kau komen dlm ni guna nama yg berbeza…kau jejai ke…kalau ye…hahahahaha bodoh tak pandai jaga wanita

          0

          0
  2. nak sandar says:

    belum kawin bolehlah i love u u love me..lepas kawin esok nanti, tak sampi sehari kena terajang! pastu kuar headline paper “fasha sandha dicerai talak 3?”

    gittuuuu…harktuihhh

    3

    4
  3. benci thought says:

    hodoh² jejai pun duit banyak bukan mcm laki bodo yang fasha nakkan tu taraf sama mcm si sharir berok tu jugak take modal punya jantan …. kuakuakua tengok la nanti tak jadi jugak korang dua puiii drama je lebih

    3

    2
  4. Syabas MALAYSIA menang says:

    Diorang nie try ikut Fattzura ke ?? Mengelak , mengelak nak jawab isu nie tup tup tunang … Tup tup Nikah !!!

    Semoga Sampai Ke Pelaminan .

    1

    3
  5. cik pon says:

    harap2 mak fasha tak gaduh dengan besan lagi ;p

    28

    0
  6. EBAR says:

    Cuba say something nice guys…

    “Doakan yang baik2, insha allah orang lain pun doakan yang baik2 utk anda2 semua”.

    #bepositive

    14

    0
  7. Anonymous says:

    biarlah diorang kawen. diorang couple bising…soh kwen. dah dia nak kawen pon bising. dasar netizen low class!

    5

    0
  8. Hakktuih says:

    Fasha ni macam takde jantan lain dia nak. Aidil pengedar dadah juga dikejar.

    1

    2
  9. Anonymous says:

    bride to be laa sgt kah…

    1

    2
  10. Hanna says:

    Kalau dah beberapa kali bride to be pun nak masuk beautiful nara lagi ka ….

    #nomodal

    1

    0
  11. Anonymous says:

    ramai pendengki dan busuk hati dlm ni…

    1

    2
    • Anonymous says:

      tak de org nak dengki pun… kalau ada mereka berlakun dalam tv pindah rancangan ade lah…

      1

      2
    • joe says:

      bukan dengki, jejai punya kaum kerabat yg komen semua tu…kahwin 2 kali, dgn wanita cantik, lepas tu cerai…bermakna jejai yg bodoh… ada org atas ckp hodoh2 jejai byk duit, hahah, tgk berapa lama dia nak kawin no 3, duit byk kata…. tpi tak kawin lagi…belajar hormati dan menghargai wanita jejai woi…

      0

      0
  12. jejai says:

    hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm give the marriage 2 years…………………..mak pasha jangan fight with besen besen any more k………………….terima lah makcik anak tak kahwin ngan anak raja…tak payah lah pukui kompang lagi terimal menantu hok ni…padan muka hang mak cik ouiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikaahhaahhaahhauajhjahj

    1

    2
  13. Anonymous says:

    Maknanya betul lah apa yang jejai cakap haritu? Yang si fasha deny kan sangat. Kesian mamat tu.

    2

    0

Leave a Comment

Optional