Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Muat Naik Foto Bersama Tunang Kacak, Netizen Doakan Kebahagiaan Elfira Loy

Setelah beberapa bulan mengikat tali pertunangan, pelakon Elfira Loy baru-baru ini mencuri tumpuan netizen apabila buat pertama kalinya berkongsi wajah penuh bakal suaminya, Faris K Anuar di akaun Instagramnya.

Advertisement

Ramai yang memuji kekacakan Faris dan mengatakan betapa sepadannya mereka berdua. Pada masa yang sama, netizen turut mendoakan kebahagiaan pasangan ini dan semoga segala perancangan mereka ke jenjang pelamin dipermudahkan.

Senyuman yang terukir di wajah Elfira sudah cukup membuktikan dan memberikan gambaran jelas betapa gembira dan bahagianya beliau disamping tunangnya itu. Semoga pasangan ini terus bahagia sehingga ke syurga.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

25 Comments

  1. SuperFox

    November 21, 2018 at 6:28 pm

    Nama: Elfira Loy
    Orang tersayang: Tunang
    Orang paling tak disayangi: Ex-tunang
    Kenangan manis: Bertunang
    Kenangan pahit: Putus tunang
    Hobi: Bertunang

    Kau hado ???

    • Anonymous

      November 21, 2018 at 8:18 pm

      Hobi: Bertunang

    • nenekku nenekmu jua

      November 21, 2018 at 8:26 pm

      nenek ko bertunang? dah tua2 bangka pun bertunang lagi ke??

  2. Anonymous

    November 21, 2018 at 6:15 pm

    Menyampah la ngan si muka penyet ni… selfie pakai filter pastu ckp no filter and no makeup. Pastu perasan lawo :(

    • anoy

      November 21, 2018 at 6:25 pm

      nenek ko lawa tak?

    • Anonymous

      November 21, 2018 at 6:47 pm

      Opkos la lawo. Bukan mcm ko, elfira loyang.

  3. benci pira kontot

    November 21, 2018 at 5:39 pm

    kacak konon… lvl muka jantan melayu lepak sogo je. tngk pun rasa nak sepak 2 ekor ni puiii

    • beruk huta

      November 21, 2018 at 6:06 pm

      atok ko kat kampong lagi kacak kan?

  4. suhaimah 58

    November 21, 2018 at 5:35 pm

    masa ngan SS pun senyuman EL melebar tp jodoh x panjang ..

  5. Anonymous

    November 21, 2018 at 5:25 pm

    Boleh lahh. :-/

Loading...
To Top