Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Mohon Maaf Banyak Buat Salah Disaat Awak Dalam Kandungan – PU Abu

PU Abu menerusi akaun Instagramnya meluahkan rasa syukur sudah bergelar bapa pada hari ketiga Syawal apabila bekas isterinya, Ain ‘Afini selamat melahirkan seorang bayi di sebuah hopsital di Shah Alam.

Advertisement

Berkongsi berita gembira itu dengan memuat naik fotonya bersama cahaya mata tercinta, PU Abu sempat menitipkan beberapa pesanan serta berdoa agar anaknya itu menjadi anak yang soleh.

Pada masa yang sama, PU Abu turut memohon maaf dan mengakui banyak melakukan kesilapan ketika  anaknya ini  berada dalam kandungan. Pu Abu turut mengucapkan terima kasih kepada bekas isterinya yang sudah bertarung nyawa untuk melahirkan zuriat mereka.

Rata-rata netizen mengucapkan tahniah kepada PU Abu dan berharap agar dia dapat menjalankan tanggungjawab sebagai seorang bapa dengan baik.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

35 Comments

  1. Anonymous

    June 12, 2019 at 1:40 pm

    Maaf kalau penilaian saya salah.. kalau perhatikn betul2 mata si labu ni bukan tatap bayi tu. Ada ke bahasakn anak dgn panggilan awak? Panggil la contoh.. anak ayah, anak papa, baby, sayang atau yg lebeh sesuai sedap2 lagi dari panggilan ‘awak’. Kalau bayi ni besar baca ni dan tau kisah ibu nya sedih gknya.. pendapat saya, saya rela ibu saya cerai mati dari cerai hidup bgini jika saya dlm kandungan. Maaf ni hanya pendapat.

    • tecit

      July 2, 2019 at 9:28 am

      Betol la. baru perasan. Die mcm xde rase sayang pon kt ank die tu agaknye. atau pun mungkin sbb gaduh dgn ain. so xbincang lg nak panggil ape. kalau bg kang nt ain kate memandai2 plakk.

      mungkin pandangan die tu, mcm merenung kesilapan beliau. tp sememangnya bukan tatapan sayang kpd anak itu. T_T

  2. faraj

    June 12, 2019 at 12:57 pm

    Mesti Budak tu akan menanggung Malu ,bila beso nanti..sebab Bapa nya Playboy berwajah mcm Monyet…!!” sian budak tu bila besor nanti..huhuhuhu”

    • ffff

      June 12, 2019 at 1:33 pm

      gigi raksaksa

    • tecit

      July 2, 2019 at 9:22 am

      kahkahkahkahkah. tahukah anda aku terus menyemak gigi beliau

  3. Bahalol

    June 12, 2019 at 12:53 pm

    Anak yg comel malang bapanya setan bertopeng kambing jantan .

    Tak layak di panggil bapa pun … Tak harus bagi pegang anak nya pun .

    Jantan sial

  4. Latheefa Koyok

    June 12, 2019 at 12:24 pm

    Tengok muka dia ni xde aura pendakwah. Cara bercakp pun tau.. iman hanya diserban. Memalukan agama!

  5. Rin

    June 12, 2019 at 11:58 am

    Lelaki munafik

Loading...
To Top