March 14th, 2009

jangdead

Artis Korea yang cun ini dijumpai mati di apartment nya sendiri, memang polis pasti dia bunuh diri sendiri. Sebelum tu tahun lepas, ada lagi artis wanita Korea yang cun dan sexy bunuh diri jugak. Sebabnya ada artis lain yang pinjam duit dia bunuh diri, so dia dah takde duit…”baik aku mati ajaa”

Nak tahu lagi info artis-artis Korea yang bunuh diri baru-baru ini, sila baca artikel ini sepenuhnya:-

choi-jin-sil

Tiap-tiap tahun mesti ada. sebelum tu tahun 2007, penyanyi Korea U Nee, bunuh diri jugak.

uu-nee

Ni 3 je gambar, sebenarnya ramai lagi yg bunuh diri. Nak letak semua gambar kang, berjela pulak panjangnya. Deorang ni CUN, Sexy, Muda, Popular….tapi bunuh diri..agak-agaknya kenapa ye mereka membunuh diri?

P.S: Kenapa kebanyakan yang membunuh diri nie perempuan ek? Mungkin diorang jenis tak tahan tekanan kot? Apa pendapat wanita-wanita di luar sana?

P.P.S: Kalau tahap cun macam nie datang kat Malaysia, mungkin artis Malaysia takleh nak carik makan kot? Ntah-ntah artis Malaysia kita sekarang yang bunuh diri. Hehehe.


Comments are closed.

Loading...