Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

(MISTERI) Kenapa Artis Korea Suka Bunuh Diri?

jangdead

Artis Korea yang cun ini dijumpai mati di apartment nya sendiri, memang polis pasti dia bunuh diri sendiri. Sebelum tu tahun lepas, ada lagi artis wanita Korea yang cun dan sexy bunuh diri jugak. Sebabnya ada artis lain yang pinjam duit dia bunuh diri, so dia dah takde duit…”baik aku mati ajaa”

Nak tahu lagi info artis-artis Korea yang bunuh diri baru-baru ini, sila baca artikel ini sepenuhnya:-

Advertisement

choi-jin-sil

Tiap-tiap tahun mesti ada. sebelum tu tahun 2007, penyanyi Korea U Nee, bunuh diri jugak.

uu-nee

Ni 3 je gambar, sebenarnya ramai lagi yg bunuh diri. Nak letak semua gambar kang, berjela pulak panjangnya. Deorang ni CUN, Sexy, Muda, Popular….tapi bunuh diri..agak-agaknya kenapa ye mereka membunuh diri?

P.S: Kenapa kebanyakan yang membunuh diri nie perempuan ek? Mungkin diorang jenis tak tahan tekanan kot? Apa pendapat wanita-wanita di luar sana?

P.P.S: Kalau tahap cun macam nie datang kat Malaysia, mungkin artis Malaysia takleh nak carik makan kot? Ntah-ntah artis Malaysia kita sekarang yang bunuh diri. Hehehe.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top