Mislina Tak Kisah Dikritik Pakai Bikini

Hiburan

Mislina Tak Kisah Dikritik Pakai Bikini

Baru-baru ini tersebar gambar Mislina memakai bikini di sebuah pulau. Gambar tersebut telah diupload oleh rakan Mislina menerusi Facebook. Sebelum ini Mislina juga sering dihimpit kontroversi seperti menyertai perhimpunan Bersih yang dianjurkan di ibu kota tidak lama dahulu.

mislina bikini

Advertisement

Walaupun ramai peminat yang kecewa dengan penguploadan gambar sebegini, Mislina ada penerangannya sendiri.

Saya tak kisah apa orang nak cakap pasal saya lagi. Sebab sebelum ini saya sudah banyak menerima kritikan dan cemuhan sehingga dikatakan murtad, tidak beragama dan banyak lagi. Jadi untuk apa saya komen lebih-lebih fasal gambar ini kerana orang sudah terlebih dahulu menilainya. Walaupun saya bercerita yang baik, perkara buruk juga yang diperkatakan tentang diri saya. Saya sudah malas nak memikir dan melayan semua itu sejak peristiwa di perhimpunan Bersih hari itu. Saya sudah tak kuasa masuk campur dalam dunia hiburan.

Berat juga tuduhan murtad dan tidak beragama yang dilemparkan kepada Mislina. Sepatutnya rakan-rakan Mislina yang mengupload gambar berbikini ini sedarlah status Mislina sebagai seorang selebriti dan tidak mengupload gambar tersebut secara sembarangan. Kesian pulak Abang Nara tengok Mislina nie asyik kena bambu je. Tapi kalau nak confirm selamat 100%, pakai bikini dalam bilik air rumah sendiri je. Hehehe ~~

P.S: Perjalanan yang kekal dalam ingatan

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

174 Comments

  1. benci kontroversi

    June 26, 2012 at 6:05 pm

    hiii,aku tampar jugak budak botak ni kang!!!!

  2. HarianMetrol-Berita S*ks anda

    June 26, 2012 at 5:50 pm

    x lawa xyah la nak seksi2, adoiai…

  3. CIK SITI KEMBANG

    June 26, 2012 at 1:32 pm

    Sesungguhnya Rasulullah pernah bersabda : Bahawasanya, perempuan yang sengaja mendedahkan auratnya di khalayak ramai tanpa segan silu; tak kira samada dia anak dara, janda atau isteri orang; tua ataupun muda; dia akan dilaknati oleh Allah S.W.T, malaikat2 dan segala makhluk di muka bumi ini sehinggalah perempuan itu diturunkan bala oleh Allah S.W.T. Jika perempuan itu anak dara atau janda maka bapanya akan dipertanggungjawabkan untuk menanggung dosanya. Manakala bagi perempuan yang sudah berkahwin, maka suaminyalah yang akan dipertanggungjawabkan. Surah Al – Nisa ayat 29.

    Daripada terjemahan hadis di atas dapatlah dirumuskan bahawa perempuan Islam yang sengaja mendedahkan aurat untuk tatapan umum selain dari suaminya atau muhrimnya, akan diazab dengan siksa yang amat dahsyat bermula dari azab kubur hingga ke azab siksaan api neraka yang amat menyiksakan.

    Seperti yang diriwayatkan di dalam Al-Quran, ketika Rasulullah mengembara di Israj Mikraj, baginda ada menyaksikan bagaimana perempuan2 yang mendedahkan aurat itu disiksa dengan penuh azab ketika di dalam kubur di mana buah dada perempuan2 itu dipatuk berulang kali oleh seekor ular yang amat besar dengan matanya yang merah menyala dan menakutkan. Manakala faraj perempuan2 ingkar itu dimasuki oleh kala jengking, lipan dan segala jenis binatang berbisa yang mana ke semuanya akan merobek2 faraj perempuan2 itu sehingga hancur.

    Dan ketika Rasulullah melalui kawasan neraka Hawarah, baginda mendapati kesemua perempuan2 yang mendedahkan aurat itu akan digantung buah dada mereka dengan penyangkut besi berapi dengan rambut2 mereka dipakukan di tebing api neraka yang amat panas itu. Tubuh badan mereka akan disalai di dalam api neraka sehingga hangus dan hancur manakala dari faraj mereka keluar lendir berupa nanah yang amat busuk sekali sehingga semua penghuni neraka meminta perempuan2 ini dikeluarkan dari kawasan itu kerana tak tahan dengan bau busuk dari lendir nanah tersebut.
    Penyiksaan yang penuh sengsara itu sentiasa berulang di mana tubuh badan yang sudah hancur berkecai itu akan terbentuk semula seperti sedia kala dan akhirnya berkecai lagi setelah diazab sedemikian rupa. Rasulullah sampai pengsan apabila melihat penyiksaan yang amat dahsyat dan mengerikan itu.
    Jadi bila kita ada isteri, ibu, adik, kakak dan kawan2 perempuan, segeralah menasihati dan mengingatkan mereka agar mereka terhindar dari siksaan yang amat pedih itu. Nauzubillah.

    • Siannya diaa...menyedihkan..

      June 26, 2012 at 5:05 pm

      yang dislike tu sah2 si mislina.hahaha.

      bila dah hati jd gelap,org tegur lgsg dah xnak terima..kita biarkan saja.wait n see..kiri kanan bahu dia kan ada malaikat yg sentiasa mencatat…
      sian kann..muka dah la xde pakej lgsg,kepala dibotakkan pula.pakaian pulak amat2 mengaibkan wanita islam seluruh dunia.so..speechless..
      tunggu jer la kerana Allah itu Maha Kaya..

  4. donat

    June 26, 2012 at 1:25 pm

    huduhnya…x lalu nak tengok..

  5. roksta

    June 26, 2012 at 9:19 am

    statement nara macam pui ..

Loading...