Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Misha Omar Bakal Bertunang, Akhiri Zaman Gadis Akhir Tahun Ini

Akhirnya setelah berkali-kali dikhabarkan pernah berkahwin, Misha Omar tampil memperkenalkan bakal suaminya, Firos Ezzwan Rossly, 30 tahun. Firos adalah seorang juruterbang MAS. Misha Omar dan Firos pernah bercinta dan putus beberapa kali dengan Firos sebelum kedua-duanya memutuskan untuk bernikah hujung tahun ini.

tunang suami misha omar

Advertisement

Sama cantik sama padan kan? Memang seperti pinang dibelah dua. Abang Nara suka dengan kata-kata romantis daripada Firos apabila ditanya sama ada susah untuk bercinta dengan wanita yang bernama Misha Omar:-

Mungkin sebab saya bercinta dengan Samihah Omar (nama sebenar Misha), bukan Misha. The artist I adore, the women I love (artis yang saya puja, tetapi wanita yang saya cinta). Saya tak perlu menjadi orang lain, begitu juga dia.

tunang suami misha omar

Jiwang kan? Dan seperti yang anda semua sedia maklum, Misha Omar mempunyai seorang anak angkat bernama Adam yang kini berusia 6 tahun. Firos ternyata tidak ada masalah untuk turut berkongsi kasih sayang Misha Omar dengan anak angkatnya itu.

Advertisement

tunang suami misha omar

Semoga perhubungan Misha Omar dan Firos akan berkekalan bukan sahaja ke jinjang pelamin tetapi sehingga ke akhir hayat. Dan moga-moga cepat menimang anak. Firos dan Misha pun kedua-duanya dah berusia 30 tahun. Sama-sama kita doakan. Kredit berita Kosmo Ahad.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

84 Comments

  1. nor

    February 21, 2012 at 5:00 pm

    tak de ke wartawan hiburan nak kecoh pasal artis pompuan berpeluk dgn bukan muhrim?mcm misha dan lisa suryani tu….yang sah2 berdosa….pasal peluk anjing kecoh satu m’sia..kalu 2 2 kering bkn dosa pun kalu basah samak le… kalu peluk wp tunang sah2 berdosa kecuali taubat nasuha…wartawan takkecoh pun malah komen2 mcm suka je…..

  2. hmm..aku harap okey jer

    February 20, 2012 at 8:35 pm

    hmm..pilot ni harap2 jujur dan setia la dgn misha ye.sbb majoriti pilot yg ada kat mesia ni..ramai yg ada stok bini persinggahan kat mana2 destinasi yg dorang singgah.itu mmg perkara biasa bg pilot..jiran aku pon pilot.dia citer sbb dia pon ada stok romen2 kat beberapa destinasi.huahahaha..bini lawa camana pon,bila ke obesi tu mau trgugat jgk bila kepala masuk air..

  3. ada aku kesah

    February 20, 2012 at 4:33 pm

    ayah misha sendiri habaq kat family i yang chik sha dah kahwin sebelum nie..
    isteri kedua kepada ……..
    apa pun diorg dah cerai…
    doakan semoga perkahwinan dia kali nie kekal….
    okeyyy uollsss

  4. mia kaka

    February 20, 2012 at 1:57 pm

    Aku lupa smbung…termasuklah gaji pilot…ngok..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top