Written by Bella | May 26th, 2016

Hujung minggu lepas menerusi sebuah akhbar tempatan, Mira Filzah dan Zizan Razak dikatakan begitu mesra bersama di balai polis ketika pelawak itu menemani Mira untuk membuat laporan polis setelah terlibat dalam satu kemalangan.

Walaubagaimanapun, sumber akhabr tersebut tidak mahu melabelkan mereka sebagai pasangan kekasih kerana tidak mahu mengada-adakan cerita.

Namun, sejak peminat Mira mendegar berita tersebut ramai yang ingin mengetahui perkara sebenar daripada mult Mira sendiri.

Terbaru, Mira menegaskan beliau masih lagi solo dan tidak menjalinkan sebarang hubungan percintaan bersama Zizan.

Jelas Mira, hubungan mereka tidak lebih daripada seorang teman rapat dari satu industri yang sama.

Mesti abang-abang diluar sana senyum keriangan lepas dengar berita Mira Filzah masih solo. Ada lah lagi peluang untuk memikat hati Mira…

Sumber Berita : Utusan Online

32 responses to Mira Filzah Nafi Jalin Hubungan Dengan Zizan Razak

  1. kak nam says:

    knp eerk? pelakon2 muda wanita skg x cantik.

    0

    0
    • Black Cat says:

      Dah lama ak x komen kt sni
      melati ko hari2 komen kn…

      0

      0
    • Anonymous says:

      run sis…nanti jadi neelofa dgn hans isaac. sampai sekarang x laku neelofa. kesian.

      0

      0
    • kentut telur bergabung dgn bedak says:

      kau ni.. nanti aku kentut telur dgn bedak dalam mulut baru sedar…tak payahlaaa nak over ye.. ..bersara jelah dua org ni..

      0

      0
    • zizan kalah ABP says:

      Sape la yg bodoh nak kat zizan?? ex eizlan yusoff?? hahaha sangap kot…

      0

      0
  2. Hana says:

    Sudah – sudah lah tu Beautiful Nara…jangan dihurung Zizan nih dengan gosip2 cinta murahan nih…suka hatilah dia nak bercinta dengan siapa pun. Staff2 Beautiful Nara pun ramai yang bercita, berkahwin, dah ada anak. Apahal Zizan nih tak dibenarkan bercinta, berkahwin ikut kehendak dia??? Come on lah. Keluarkan cerita yang lebih positif dan membina boleh tak?

    0

    0
    • kentut telur bergabung dgn bedak says:

      dua org ni patut bersara je…dlm industri hiburan….jgn sampai kentut telur dan bedak dlm mulut sudah

      0

      0
  3. huh says:

    kak nam…

    maaf kata kak nam..
    siapa kita utk membandingkan kecantikkan seseorg?..
    jika kita pertikaikan,..samalah kita pertikaikan ciptaan Allah swt.
    jgn kita pula mngatasi segala yg bukan milik kita. wallahualam.

    sekadar tegur secara umum

    0

    0
    • Anonymous says:

      saya bsetuju dgn kak nam. pelakon2 muka yg kureng komersial di zaman 80an dan 90an camni hnya layak dijadikan pelakon tambahan dan pengacara saja.

      0

      0
  4. Anonymous says:

    Mira belajar tggi2..last2 jd pelakon..

    0

    0
    • datokgaruk says:

      jadi artis lagi best… gedik2 manja bangat gitu pakai sendat2 walopon tudung di atas tak lupa- nanti dapat datuk berkerut kaki pil konek junkie. jadi no2/3/4 pon tak apa. Bila dah kehausan kontol mudo tegang cari artis2 playboy mcam cakkobeng ni main tepi. Ah.. ambik gambar kiri kanan tongang tongek berpelukan dgn si suami berkerut tua mengatal tampal dalam Instagram/FB . Biar Datuk pikiaq dia lah hero dalam kandang lembunya …KAHKAHKAHKAH.

      0

      0
    • Pilihan masing-masing... says:

      Menjadi pelakon itu merupakan jalan pintas dik untuk mendapatkan duit yang banyak. Dengan duit yg banyak dan populariti yang ada, para artis nie boleh membuka bisnes atau mengembangkan bisnes masing masing. Dengan cara itulah mereka menjana pendapatan sehingga menjadi kaya.

      Pada aku, itu satu strategi yang baik. Belajar tinggi-tinggi merupakan satu bonus. Daripada kau ikut jalan tradisional, lepas habis belajar dan makan gaji, agak sukar untuk menjana pendapatan yg lumayan. Makan masa.

      Tapi terpulanglah pada pilihan hidup masing-masing. Bagi aku, Mira Filzah bijak dalam merangka masa depan dia. Tak kisahlah jadi pelakon pun, janji tak mengemis minta duit dekat org. Hehehe.

      0

      0
  5. Anonymous says:

    sia2 ada degree kl lastly end up ngan mamat nih

    0

    0
  6. Mirafilter says:

    Kalau betul mmg x setuju ssgt !!!

    0

    0
  7. che ton says:

    mira filzah…. mira adora???

    0

    0
  8. Anonymous says:

    buat nama ko busuk aja dgn mamat ni. jauhkan lah.

    0

    0
  9. Dastar says:

    abang lega mira nafikan kabar angin ni, maksudnya boleh lah kita bawa perhubungan kita ke tahap yg lebih serius. amin.

    0

    0
    • kentut telur dan bedak dlm mulut says:

      kentut bedak dlm mulut kang baru sedar .. minat ke dgn dia… ..aq tak minat langsung …

      0

      0
      • kentut bedak says:

        Pesal kentut n bedak mesti combine? aku tak paham lawak ko

        0

        0
        • kentut petai dan bedak says:

          tak pe..ni bukan lawak..ni betul2.. sebelum kentut tu ada letak bedak.. pastu jgn sampai kentut dalam mulut..ada video

          0

          0
  10. mat poyo says:

    Kelakar pon tidak si mamat ni. Tapi pandai buat bising heboh. Fesyen pon kampung bling2x org baru kaya…hehe

    0

    0
  11. melati says:

    Al Fatihah..: damai lah korang berdua disana……!!!!!

    0

    0
    • Ko bru mncul melati
      ko bad mood sbb dtg blan kn
      hahaha jgn mare…

      0

      0
      • lion gggggrrrrrr says:

        You are wrong !!!!! Bad mood x semestinya dtg bulan….. klau ko jumpa perempuan marah2 tidak bermakna dia dtg bulan, mungkin ada perkara yg perlu diluahkan atau ada org buat dia marah ke apa.

        0

        0
  12. laki dtg bulan says:

    Aku x solat jemaat harini, so xmaula komen ape2.. hihi

    0

    0
  13. kayu manis says:

    bosan lah. nexttt

    0

    0