September 21st, 2015

Dek kerana kelihatan mesra dan rapat dengan aktor Afiq Muiz, pelakon jelita Miera Liyana terkejut apabila mendengar gosip kononnya beliau didukung oleh Afiq di  KLIA baru-baru ini. Jelas Miera,  kejadian itu tidak pernah berlaku sama sekali dan ia cuma satu salah faham sahaja.

Sebenarnya wanita yang didukung oleh Afiq ialah adik kandung aktor tersebut iaitu Aishah yang tiba-tiba sahaja sesak nafas ketika ingin bertemu dengan adik Miera yang bakal menyambung pelajarannya di London. Aishah sememangnya rapat dengan adik aktres tersebut dan ingin mengucapkan selamat jalan kepada rakannya itu.

Ya Allah, terkejut saya mendengar berita itu dan jelas ia adalah salah faham kerana bukan saya yang didukung Afiq tetapi adik kandungnya sendiri. Afiq bertindak demikian selepas adiknya itu tiba-tiba diserang sesak nafas dan ingin segera membawanya ke klinik.

Saya ke London bersama keluarga untuk menghantar adik yang menyambung pengajian di sana dan mereka datang untuk mengucapkan selamat jalan memandangkan Aisha turut berkawan rapat dengan adik saya.

Namun sebelum kami masuk ke pintu pelepasan Aisha tiba-tiba sesak nafas dan ketika itulah Afiq mendukungnya untuk dibawa ke klinik di tingkat bawah lapangan terbang.

Walaubagaimanapun, keadaan Aishah kini sudah kembali pulih selepas cepat mendapat rawatan di sebuah klinik di KLIA. Faktor cuaca yang berjerebu baru-baru ini membuatkan Aishah diserang sesak nafas.

Dari kanan, adik Miera Liyana & Aishah

Itulah, kalau tidak dapat bezakan Miera Liyana dengan perempuan yang didukung oleh Afiq Muiz tak perlulah nak mengaku anda sebagai saksi mereka berkelakuan sebegitu. Kami yakin walaupun mereka bercinta sekali pun, takkan lah mereka terlalu cerdik nak buat perkara macam tu di khalayak ramai?

Sumber Berita: mStar Online


Comments are closed.

Loading...