September 6th, 2012

Amboi. Macam boleh buat lirik lagu pulak tajuk entri ini. Hehehe. Miera Liyana yang baru berumur 19 tahun mengakui yang dia bersyukur tersedar daripada lamunan cinta bersama Shah Jaszle selepas mereka berdua putus hubungan. Kini Miera sedar cinta bukanlah segala-galanya.

miera liyana

Biasalah tue masa bercinta memang segalanya manis. Kalau remaja umur Miera Liyana nie, orang kata itu cinta monyet. Namun cinta monyet pun bagus jugak. Boleh dijadikan pengalaman dan pengajaran di masa hadapan.

Masa bercinta dengan dia (Shahrizal Jaszle) saya rasakan dia adalah segala-galanya sehingga saya lupa tentang perkara lain namun kekecohan dalam perhubungan kami akhirnya memberi saya hikmah yang cukup besar. Saya mengakui sebagai seorang yang masih muda, saya tidak sepatutnya meletakkan soal hati dan perasaan cinta sebagai keutamaan kerana masih banyak perkara yang boleh saya lakukan selain terlalu memikirkan soal berkenaan.

miera liyana
Yang paling penting, Miera Liyana tidak ada menyimpan perasaan dendam terhadap Shah Jaszle. Kata Miera kepada wartawan Mstar Online:-

Saya harus berterima kasih kepada dia kerana berjaya buat saya sedar bahawa cinta bukan segala-galanya dan saya kini gembira dengan kehidupan sekarang. Saya tiada apa-apa perasaan dendam atau marah kepada Shahrizal kerana hubungan kami telah pun menjadi sejarah dan apa juga keputusan yang dia buat adalah untuk masa depannya. Saya doakan yang terbaik buat dia.

Kan bagus gini? Putus cinta tak bermakna kita kena membenci seseorang. In a way matang juga pemikiran Miera Liyana ini. 10 lagi gambar Miera Liyana yang terbaru dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada BuahMulut.

miera liyana
miera liyana
miera liyana
miera liyana
miera liyana
miera liyana
miera liyana
miera liyana
miera liyana
miera liyana


73 responses to “Miera Liyana Bersyukur Tersedar Daripada Lamunan Cinta Bersama Shah Jaszle”

  1. achai says:

    time bercinta,semuanye indah..awek kentot pun kata wangi

  2. orang kl yg cun says:

    Apsal aku tgk dia ni x cun lansung tpmcm prasan cun? Serious x cun lansung dia nih. Harap kontroversi je. Oh pls lahhha

  3. cahhh jazli says:

    ade aku kesah???aku pun menyesal becinta ngn kau!! dala ketiak itam…kelengkang pun itam…

  4. Awek Melayu sendat wajib baca 'wanitamelayuseksa.blogspot.com' says:

    berhentilah tayang body artis melayu woiii..!

  5. EQIS77 says:

    budak ni kalo bergandingan ngan Nasha Aziz, berlakon jd adik dia mmg ngam… kan kan kan…… muka sebijik je…

Loading...