Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Mia Ahmad & Syarul Ridzwan Sudah Putus Cinta?

Jeng, jeng, jeng. Berdasarkan sumber informasi di laman sosial, dengar khabarnya pelakon drama Hati Perempuan, Mia Ahmad dan Syarul Ridzwan kini sudah putus cinta. Kedua-duanya sudah kembali solo dan bukan lagi pasangan kekasih. Desas-desus ini bertiup kencang apabila Mia Ahmad dan Syarul Ridzwan membuang gambar mereka berdua yang terdapat di akaun Instagram masing-masing. Selalu kalau dah ‘clash’ memang akan buat macam itu. Kononnya simbolik menghilangkan segala memori yang dicipta bersama.

syarul ridzwan dan mia ahmad bercinta

Advertisement

Mia Ahmad dan Syarul Ridzwan telah dikesan mula bercinta selepas kedua-duanya menjadi hero serta heroin drama Hati Perempuan. Hubungan mereka juga direstui oleh para peminat yang menyukai ke’sweet’an pasangan ini. Iyerlah, sama kacak dan sama padan. Desas-desus ini dikuatkan lagi dengan gambar di bawah yang telah dimuatnaik oleh Mia Ahmad.

mia ahmad

Para peminat Mia Ahmad dan Syarul Ridzwan dilihat mula bertelagah di ruangan komen Instagram kedua-dua selebriti ini kerana tidak dapat menerima kenyataan desas-desus putusnya hubungan cinta mereka. Malah ada yang meminta Mia Ahmad tampil memberi penjelasan tentang status hubungannya dengan Syarul Ridzwan bagi mengelakkan spekulasi. Amboi!!! Concern sungguh para peminat Mia dan Syarul ini.

mia ahmadmia ahmadmia ahmad

Kepada peminat Mia Ahmad dan Syarul Ridzwan, Abang Nara dapat rasakan mereka berdua akan tampil dengan penjelasan dalam masa terdekat ini. Kalau dah putus pun nak buat macam mana. Itu namanya tak ada jodoh. Walaupun nampak sweet bersama, pasti ada perkara peribadi yang menjadi pemusnah cinta suci ini. Hanya Mia dan Syarul sahaja tahu apa yang telah berlaku. Sama-samalah kita doakan yang terbaik. Lagi beberapa gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

Advertisement

P.S: Nurse memang suka tengok kemaluan lelaki.

mia ahmad

mia ahmad
mia ahmad
mia ahmad

mia ahmad

Advertisement

mia ahmad

mia ahmad

mia ahmad

mia ahmad

mia ahmad
mia ahmad

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top