Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Mesra Bersama, Bibit Percintaan Mula Berputik Antara Kamal Adli Dan Uqasha Senrose?

Mula bergandingan bersama dalam beberapa drama, nampaknya Kamal Adli dan Uqasha Senrose semakin hari semakin rapat. Kemesraan kedua-dua selebriti ini sering menarik perhatian ramai, memang serasi bersama.

Advertisement

Penampilan mereka ketika pertunjukan fesyen Starvillon baru-baru ini juga mendapat perhatian ramai. Aksi Kamal yang mengusik Uqasha ketika di pentas peragaan dikatakan begitu manis dan comel oleh peminat.

https://www.instagram.com/p/BwI4kiEAnyc/

Timbul desas-desus mengatakan mungkin bibit percintaan sudah mula berputik antara mereka berdua sehingga wujud hashtag terbaru #Uqamal.

https://www.instagram.com/p/BwHEvD8gav1/

Nampak sangat mesra kan Kamal dan Uqasha? Tak salah kalau mereka berdua bercinta sebab masing-masing pun single.

Sumber Berita : Instagram Uqamal Lovers

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

50 Comments

  1. Suka hati akulah

    May 11, 2019 at 10:18 pm

    Uqasha ne kn mcam emma jugak tukar2 pasangan..tpi kn klau dia couple dgn kamal confirm uqasha pakai blik tudung..kamal kn orgnya suka bgi nasihat yg baik2..xmacam bf emma tu..ahaha

  2. Fdouble

    May 11, 2019 at 10:13 pm

    Kamal xkan bercinta dgn si uqasha tu..klau bekawan boleh laa..klau nak tahu kamal kn tengah knal hati budi seseorang..aku sorang je kot tahu siapa orgnya..ahaha..doa2 je baik2 untuk kamal dgn si uqasha..

  3. x minat pun

    April 15, 2019 at 1:17 pm

    Aku doakan yg baik2 ..moga cepat2 kahwin.aminn

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top