Written by Bella | April 12th, 2019

Mula bergandingan bersama dalam beberapa drama, nampaknya Kamal Adli dan Uqasha Senrose semakin hari semakin rapat. Kemesraan kedua-dua selebriti ini sering menarik perhatian ramai, memang serasi bersama.

Penampilan mereka ketika pertunjukan fesyen Starvillon baru-baru ini juga mendapat perhatian ramai. Aksi Kamal yang mengusik Uqasha ketika di pentas peragaan dikatakan begitu manis dan comel oleh peminat.

Timbul desas-desus mengatakan mungkin bibit percintaan sudah mula berputik antara mereka berdua sehingga wujud hashtag terbaru #Uqamal.

Nampak sangat mesra kan Kamal dan Uqasha? Tak salah kalau mereka berdua bercinta sebab masing-masing pun single.

Sumber Berita : Instagram Uqamal Lovers

50 responses to Mesra Bersama, Bibit Percintaan Mula Berputik Antara Kamal Adli Dan Uqasha Senrose?

  1. x minat pun says:

    Aku doakan yg baik2 ..moga cepat2 kahwin.aminn

  2. Fdouble says:

    Kamal xkan bercinta dgn si uqasha tu..klau bekawan boleh laa..klau nak tahu kamal kn tengah knal hati budi seseorang..aku sorang je kot tahu siapa orgnya..ahaha..doa2 je baik2 untuk kamal dgn si uqasha..

  3. Suka hati akulah says:

    Uqasha ne kn mcam emma jugak tukar2 pasangan..tpi kn klau dia couple dgn kamal confirm uqasha pakai blik tudung..kamal kn orgnya suka bgi nasihat yg baik2..xmacam bf emma tu..ahaha