“Mertua Idaman Menantu Sejagat..” – Tak Kunjung Doakan Puteri Sarah, Netizen Ingin Mertua Seperti Ibu Syamsul Yusof

Hiburan

“Mertua Idaman Menantu Sejagat..” – Tak Kunjung Doakan Puteri Sarah, Netizen Ingin Mertua Seperti Ibu Syamsul Yusof

Meskipun sudah hampir setengah tahun anaknya dan bekas menantunya sah bercerai, Datin Patimah Ismail tetapi tidak kunjung mendoakan Puteri Sarah agar sentiasa bahagia meskipun tidak lagi bersama Syamsul Yusof.

Hal tersebut dimuat naik di laman Instagram miliknya disertakan sekali dengan gambar cucunya. Dalam pos tersebut, Patimah mendoakan Sarah supaya dikurniakan kebahagian sendiri. Ini juga bukan kali pertama isteri kepada Datuk Yusof Haslam ini memuat naik hantaran begitu.

Advertisement

Mertua idaman menantu sejagat.

Jika hati dah sayang.

Hanya dia yang faham dan berada di samping menantu di saat suka dan duka.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Patimah Ismail (@patimah8057)

saraSumber : Instagram  

Tak lama hantaran tersebut dimuat naik, ruangan komen gambar berkenaan terus dibanjiri dengan ucapan terima kasih kerana mendokan Sarah dan para netizen yang menganggap pelakon tersebut sangat bertuah mendapat ibu mertua seperti Datin.

Kata mereka, meskipun tidak lagi tinggal sebumbung, ibu mertua Sarah masih ingat dan sering mendoakan anak menantunya itu. Konflik rumah tangga Sarah juga tidak menjejaskan persepsi Patimah kepadanya. Malahan, terlihat sering membelahi dan menyokong keputusan menantunya itu.

sarah
3 months ago

Puteri Sarah Tunai Umrah Seorang Diri, Ibu Syamsul Yusof Pesan - "Berdoalah Untuk Jodoh Yang Terbaik"

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...