July 24th, 2018

Sejak dihimpit dengan kontroversi Bigo Live dan sering menyuarakan pendapatnya tentang isu politik negara, pelakon Fathia Latiff tidak dapat lari daripada kecaman netizen. Ada sahaja pihak yang akan cuba mencari kesalahan Fathia dan mengkritik beliau.

Mungkin sudah tidak tahan dengan komen-komen negatif Fathia menerusi akaun Twitternya telah ‘menyekolahkan’  Mak Cik Bawang yang hanya tahu jaga tepi kain orang sahaja. Buat Fathia, orang yang suka mencari keburukan orang lain ini sebenarnya orang yang paling malang di dunia.

Rasanya sudah lama Fathia memendam rasa dan akhirnya kesabaran beliau sudah mencapai batasnya. Fathia sudah pun berjanji akan berubah ke arah yang lebih baik dan netizen seharusnya sokong dan tidak lagi ungkit kisah lalu.  Apa-apa pun, semoga Fathia kekal tabah.


19 responses to “Mereka Yang Cari Keburukan Orang Lain Adalah Orang Paling Malang Di Dunia – Fathia Latiff”

  1. Anonymous says:

    diam la fathia.

    • anon says:

      BOLEH TAK SURUH PEMPUAN NI DIAMMMMM…
      APA SUMBANGAN DIA KAT INDUSTRI SENI DAN NEGARA
      SELAIN DARI TUNJUK TE**K……….
      BANYAK CAKAP PLAK DIA…

  2. nok gebuzzz says:

    org yg cari publisiti murahan bukan lagi malang ke dalam dunia hiburan yg mcm sampah!!!

  3. brunes says:

    patiya ni cakap pasal BFF dia ke si anju tu? makin hari makin parah lah anju tu mata dia mcm sedang lalok petpotpetpot and bitter sangat.. tau lah dia janda kesunyian but better diam je lah dari canang suami orang nak sangat kan dia tu.. kan buka aib sendiri tu fuish.. #penunggangugama

  4. Anonymous says:

    oooi fathia… dlm 4 tahun ni ko nk timbul je lah ye..gantikan Lopak.
    Pergi jumpa semula Tun, minta Tun selesaikan isu “tetamu Allah yg sedang di rempatkan oleh PH di TH”..

  5. Anonymous says:

    SEMEMTARA MEREKA MEMBUAT PERKARA BURUK ADALAH YANG PALINGGGGG MALANG BERKALI2 DI DUNIA DAN AKIHARAT……. macam mempamirkan kopek berkata2 yg bukan2….. kan fatiha……… lepas tu salahkan orang pula

    • Anonymous says:

      Betul. Sendiri yg buat taik, sendiri salahkan org yg jumpa taik tu. Byk je lagi artis yang orang tak kecam pun. Contoh? Mira Filzah. Mana ada ‘orang malang’ kecam dia sesuka hati. Cuba kalau nanti Mira Filzah tu menari bigo mcm si Fatiya, mmg org kecam lah.

    • tahi biji cili says:

      bagi tahi biji cili kat muka ??

    • kentut telur sos cili says:

      kentut aje kat muka .. kentut telur busuk dengan sos cili ???

    • Anonymous says:

      lol… fathia latifff oii.. orang tak cari lah salah kau, kau sendiri yang dok tayang..tolong lah…asal orang nasihat je kau kata orang tu jeles ngan kau, lmao… abis makpak kau tak pnah nasihat kau ke fatiya?? tak smua org nasihat tu sbb jeles

    • Anonymous says:

      siap cakap, kalau orang tu tak sama standard ko takpyh dgr nasihat dia… perghhhh berlagak gilerrrr… weh fatiya, kalau betul lah orang nak kecam sebab jeles, tu neelofa tu mungkin logik la, tapi engkau??? buat lawak la makcik ni.

Loading...