Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Mereka Yang Cari Keburukan Orang Lain Adalah Orang Paling Malang Di Dunia – Fathia Latiff

Sejak dihimpit dengan kontroversi Bigo Live dan sering menyuarakan pendapatnya tentang isu politik negara, pelakon Fathia Latiff tidak dapat lari daripada kecaman netizen. Ada sahaja pihak yang akan cuba mencari kesalahan Fathia dan mengkritik beliau.

Advertisement

Mungkin sudah tidak tahan dengan komen-komen negatif Fathia menerusi akaun Twitternya telah ‘menyekolahkan’  Mak Cik Bawang yang hanya tahu jaga tepi kain orang sahaja. Buat Fathia, orang yang suka mencari keburukan orang lain ini sebenarnya orang yang paling malang di dunia.

Rasanya sudah lama Fathia memendam rasa dan akhirnya kesabaran beliau sudah mencapai batasnya. Fathia sudah pun berjanji akan berubah ke arah yang lebih baik dan netizen seharusnya sokong dan tidak lagi ungkit kisah lalu.  Apa-apa pun, semoga Fathia kekal tabah.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

19 Comments

  1. Anonymous

    July 24, 2018 at 10:49 am

    diam la fathia.

    • anon

      July 24, 2018 at 2:39 pm

      BOLEH TAK SURUH PEMPUAN NI DIAMMMMM…
      APA SUMBANGAN DIA KAT INDUSTRI SENI DAN NEGARA
      SELAIN DARI TUNJUK TE**K……….
      BANYAK CAKAP PLAK DIA…

  2. nok gebuzzz

    July 24, 2018 at 10:31 am

    org yg cari publisiti murahan bukan lagi malang ke dalam dunia hiburan yg mcm sampah!!!

  3. brunes

    July 24, 2018 at 10:23 am

    patiya ni cakap pasal BFF dia ke si anju tu? makin hari makin parah lah anju tu mata dia mcm sedang lalok petpotpetpot and bitter sangat.. tau lah dia janda kesunyian but better diam je lah dari canang suami orang nak sangat kan dia tu.. kan buka aib sendiri tu fuish.. #penunggangugama

  4. Anonymous

    July 24, 2018 at 9:36 am

    oooi fathia… dlm 4 tahun ni ko nk timbul je lah ye..gantikan Lopak.
    Pergi jumpa semula Tun, minta Tun selesaikan isu “tetamu Allah yg sedang di rempatkan oleh PH di TH”..

    • Anonymous

      July 24, 2018 at 9:47 am

      untuk netizen, sila klik mynewshub.com..citer selanjutnya.

  5. Anonymous

    July 24, 2018 at 9:36 am

    SEMEMTARA MEREKA MEMBUAT PERKARA BURUK ADALAH YANG PALINGGGGG MALANG BERKALI2 DI DUNIA DAN AKIHARAT……. macam mempamirkan kopek berkata2 yg bukan2….. kan fatiha……… lepas tu salahkan orang pula

    • Anonymous

      July 24, 2018 at 10:49 am

      Betul. Sendiri yg buat taik, sendiri salahkan org yg jumpa taik tu. Byk je lagi artis yang orang tak kecam pun. Contoh? Mira Filzah. Mana ada ‘orang malang’ kecam dia sesuka hati. Cuba kalau nanti Mira Filzah tu menari bigo mcm si Fatiya, mmg org kecam lah.

    • tahi biji cili

      July 24, 2018 at 11:37 am

      bagi tahi biji cili kat muka ??

    • Aulora Kodenshi Pants

      July 27, 2018 at 12:26 pm

      wahahahah…

    • kentut telur sos cili

      July 24, 2018 at 11:39 am

      kentut aje kat muka .. kentut telur busuk dengan sos cili ???

    • Anonymous

      July 24, 2018 at 4:15 pm

      lol… fathia latifff oii.. orang tak cari lah salah kau, kau sendiri yang dok tayang..tolong lah…asal orang nasihat je kau kata orang tu jeles ngan kau, lmao… abis makpak kau tak pnah nasihat kau ke fatiya?? tak smua org nasihat tu sbb jeles

    • Anonymous

      July 24, 2018 at 4:29 pm

      siap cakap, kalau orang tu tak sama standard ko takpyh dgr nasihat dia… perghhhh berlagak gilerrrr… weh fatiya, kalau betul lah orang nak kecam sebab jeles, tu neelofa tu mungkin logik la, tapi engkau??? buat lawak la makcik ni.

Loading...
To Top