February 27th, 2019

Baru-baru ini, pelakon Nabila Huda kembali mengundang kontroversi apabila memuat naik foto dirinya memakai bra di atas katil.

Seperti yang dijangkakan, ruangan komen di akaun Instagram Abil dipenuhi dengan pelbagai kritikan dan kecaman. Sehingga ada yang melabelkan beliau sengaja untuk meraih publisiti murahan dan kemudiannya menyalahkan netizen apabila teruk dikecam.

Namun, Abil bukanlah seorang yang terlalu ambil pusing dengan segala kecaman yang dilemparkan terhadap dirinya. Sebaliknya beliau memuat naik lagi satu ‘posting’ mengatakan beliau tidak pernah memberikan sebab untuk orang membenci dirinya tetapi mereka yang sering mecari kesalahan dan kurang senang dengan gaya hidupnya hanya mencetuskan drama kerana rasa cemburu.

Tidak dinafikan, Abil bukanlah seorang yang hipokrit dan tidak ambil kisah dengan kritikan-kritikan pedas. Apa yang penting beliau menjadi diri sendiri dan selesa dengan penampilannya tersendiri.


54 responses to “Mereka Buat Drama Sebab Cemburu Dengan Saya – Nabila Huda”

  1. boboy says:

    Aku naik van tadi jumpa 50 sen atas seat belakang. Pening kepala nak amik ke tak? Van dah berhenti pun aku belum turun lagi ni. Tgh pikir nak amik ke tak duit tu.

  2. anon says:

    nak upload gambar sexy tapi badan seadanyaa kalau body vass mcm princess ezurin tak kesah nok so kau terima la cacian bukan pujian LOL

  3. sajat says:

    aku suka tengok burung…

  4. beylahh says:

    correct me if i’m wrong..
    ayat orgtua2 dulu ,kupu-kupu itu adalah simbolik bagi perempuan yg keluar mlm untuk memperdagangkan diri..
    tu yg kluar ayat, ‘kupu-kupu malam’

  5. Anonymous says:

    puasa lagi 68 hari ke?

Loading...