“Mereka Bengap, Dulu Muda Lainlah” – Nash ‘Warning’ Penonton Jangan Cakap Dirinya Tak Boleh Nyanyi

Hiburan

“Mereka Bengap, Dulu Muda Lainlah” – Nash ‘Warning’ Penonton Jangan Cakap Dirinya Tak Boleh Nyanyi

Selepas melihat rakan seperjuangan seperti Datuk Hattan, Search dan U.K’s membuat konsert masing-masing dengan jayanya, sedikit sebanyak ia memberi motivasi kepada penyanyi veteran Nash untuk membuat perkara yang sama untuk peminatnya.

Melalui laporan Kosmo, Nash ada memberitahu sedang dalam perancangan untuk melakukan konsert unggul, bagaimanapun masih dalam proses perbincangan bersama Datuk Ramli MS dan Man Kidal.

Advertisement

 

View this post on Instagram

 

A post shared by nashrudin (@nashelias)

Dalam pada itu, penyanyi yang dikenali sebagai vokalis kumpulan Lefthanded itu berkata dia enggan menjanjikan kualiti vokal akan sama seperti dahulu kala.

Tambahannya dia berharap agar orang ramai serta peminat untuk memahami keadaan suaranya sudah tidak sama seperti zaman muda.

Advertisement

Kalau penonton atau sesiapa cakap saya dah tak boleh menyanyi dan sebagainya, maknanya mereka bengaplah. Faktor umur kan.

Penyanyi terbabit turut berharap agar peminat tidak meletak harapan yang tinggi dalam nyanyiannya dan tidak membandingkan kualiti nyanyian seperti zaman awal kemunculannya.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

terjun
1 minggu lalu

Lelaki Batal Niat Terjun Tingkat 31 Lepas Nampak Ibu Bawa Nasi Berlauk

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Kosmo

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...