February 2nd, 2015

Macam Akademi Fantasia. Hehehe. Terkejut juga apabila Mentor Legend semalam ada penyerapan semula berlaku. Seumpama kejutan yang sering berlaku di Akademi Fantasia. Namun ini adalah berita baik buat Aina dan Tuah kerana kini mereka berdua akan kembali berentap untuk separuh akhir Mentor Legend. Kedua-duanya telah pun diserapkan kembali. Kemungkinan besar kejutan ini dilakukan selepas banyak pihak tidak puas hati dengan penyingkiran Tuah minggu lalu.

tuah mentor legend

Menariknya, kredibiliti para juri minggu ini mula dipertikaikan oleh para penonton Mentor Legend. Ramai yang tidak berpuas hati dengan markah yang diberikan para juri. Seperti ada berat sebelah. Luahan rasa tidak puas hati ini banyak disuarakan di Facebook TV3Malaysia. Malah ada yang menyarankan agar juri ditukar. Fuh~~ Sampai ke tahap itu.

mentor legend

Diharap juri sentiasa mengamalkan sikap profesional dan tidak mempunyai sikap pilih kasih ketika memberi markah. Walaupun pengalaman dan ilmu para penonton tidaklah sehebat para juri, namun mereka tidaklah pekak telinga. Sekurang-kurangnya masih boleh bezakan yang mana sedap didengar dan yang mana suara pecah. Tak gitu? Apa pula pendapat anda?


Comments are closed.

Loading...