October 9th, 2019

Ramai yang kagum dengan kemenangan membanggakan selebriti popular, Neelofa baru-baru ini di Influencer Awards 2019 Monaco yang berlangsung di Monte Carlo, Monaco baru-baru ini.

neelofa

Neelofa membuktikan, walaupun apa jua halangan iaitu dikecam dan sebagainya, beliau tetap tidak putus asa dan mampu mencapai kejayaan sehingga ke peringkat antarabangsa.

Terbaru, ibunya, Datin Noor Kartini Noor Mohamed turut mengambil peluang mendedikasikan ucapan istimewa buat anaknya.

ibu dedah sikap sebenar neelofaMenerusi coretannya di Instagram, Datin Noor Kartini merasa begitu bangga dikurniakan anak seperti Neelofa. Sentiasa menjaga dan membahagiakannya setiap masa.

Tahniah sekali lagi kepada Neelofa. Semoga kejayaan beliau memberi inspirasi kepada wanita-wanita di luar sana untuk tidak mudah putus asa untuk berjaya.

Sumber Berita : Astro Gempak


7 responses to “Menjaga Hati Dan Membahagiakan Setiap Masa – Ibu Dedah Sikap Sebenar Neelofa”

  1. Hui says:

    Influencer award? Ciri2 apa yg ada padanya? Award ni mcm phd palsu kot…. Syok sendiri saja… Konon berjaya di mata dunia… Sebenarnya hauk saja…. Kelantan ni mmg suka propa yek….

  2. Anonymous says:

    alolololoo love..yukssss..

  3. whyuramonstersufimother says:

    example a good mother, not like sufi’s mother… kata2 yg tak baik dilemparkan kepada anak sendiri… shame on you. doa yg baik2 sudah ler…

  4. Dahla tak lawo benci pulek says:

    You must be VERY VERYYY pretty macam Miss Universe. Nak sign plis!

  5. Benci thought says:

    Neelopak ok .. cuma muka tu aku Tak kenan mcm muka cam minah kelantan lol .. dah katek gemok Pula … Kalau Iras paki cun ler juga tapi jgn hidung panjang huduh Dan muka lonjong mcm adik ko tu si misscunt

Loading...