“Mengata Anak Orang Memang Seronok” – Dituduh Tak Reti Jaga Anak, Suliza Salam Akhirnya Respon & Balas Komen Netizen

Trending

“Mengata Anak Orang Memang Seronok” – Dituduh Tak Reti Jaga Anak, Suliza Salam Akhirnya Respon & Balas Komen Netizen

Nama penyanyi 80an, Datin Suliza Salam, 57, terpalit dek kerana kontroversi anak lelakinya, Ismail Izzani susulan tular satu video aksi sumbangnya baru-baru ini.

Suliza turut diserang di media sosial dan dikecam ramai netizen di mana dia dituduh tidak pandai menjaga anak serta tidak menegur kesalahan Ismail apatah lagi ini bukanlah kali pertama anaknya terpalit dengan kontroversi tidak elok.

Advertisement

Difahamkan, Suliza tampi membalas komen biadap daripada netizen yang menurutnya seronok mengutuk dan melemparkan fitnah terhadap dia dan keluarganya.

Katanya, hanya Allah yang mampu memberi keampunan dan mengubah perbuatan seseorang individu, bukannya menerusi kata-kata orang lain.

Nak, kamu nanti belum tahu juga kan? Mengata anak orang memang seronok. Pengakhiran hidup siapa-siapa belum tahu. Allah Maha Pengampun. Bukan kata-kata orang yang akan ubah dia atau sesiapa tetapi Allah. Fahamkan itu ya.”

Suliza bagaimanapun berkata dia hargai segala teguran orang ramai serta mendoakan agar mereka dirahmatiNya serta dijauhi daripada segala aib dan musibah.

Terdahulu, Ismail menjadi bualan hangat di media sosial selepas tular satu video menunjukkan seorang lelaki yang didakwa dirinya berciuman dengan wanita seksi di sebuah kelab malam.

2 minggu lalu

"Kesian Mak Dia Penat-Penat 'Back Up' Anak..." - Kecewa Ismail Izzani 'Kaki Kelab', Peminat Minta Bertaubat

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : mStar

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...