Mengapa Tidak Berbaloi Untuk Anda Membeli iPhone 8

Teknologi

Mengapa Tidak Berbaloi Untuk Anda Membeli iPhone 8

Okay, pelancaran iPhone semalam memaparkan 3 iPhone baru yang dikeluarkan oleh Apple. Event tersebut juga mendapatkencaman yang teruk dari pengguna media sosial apabila harga yang diletakkan untuk iPhone X adalah harga yang paling mahal pernah dikenakan keatas iPhone.

Advertisement

3 Model baru iPhone yang diperkenalkan adalah iPhone 8, iPhone 8 Plus dan iPhone X.

Namun ada yang menyatakan bahawa iPhone 8 tidak berbaloi untuk dibeli kerana perbezaan nya dengan iPhone 7 adalah tidak ketara. Terdapat beberapa perbezaan yang boleh dikatakan tidak ketara antar iPhone 7 dan iPhone 8 iatu Chip yang digunakan dan beberapa fungsi kecil yang ada.

Mungkin Chip sahaja yang dikatakan tidak ketara keran iPhone 8 menggunakan Chip baru dari Apple iaitu ‘A11 Bionic’ yang dikatakan mampu meningkatkan kecekapan sebanyak 2 kali ganda dari yang lama. Chip ini juga merupakan Chip yang paling berkuasa pernah dikeluarkan oleh Apple.

Dari pandangan kasar mungkin tidak ketara tapi Chip yang berkuasa sangat membantu dalam penggunaan telefon pintar. Sangat membantu untuk kualiti yang terbaik dan menguruskan kerja dengan pantas.

Beli atau tidak, itu hak anda, duit anda dan keinginan anda.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...