Mengaku Tiada Niat Ceraikan Isteri, Talak PU Abu Tidak Sah

Hiburan

Mengaku Tiada Niat Ceraikan Isteri, Talak PU Abu Tidak Sah

Kemelut rumah tangga PU Abu dan isterinya, Ain Afini yang sebelum ini viral dan hangat diperkatakan di media sosial akhirnya menemui titik nokhtah apabila  Mahkamah Rendah Syariah Klang hari ini mengesahkan lafaz talak yang dibuat oleh PU Abu bertarikh 13 Mac lalu menerusi WhatsApp tidak sah.

Advertisement

Dalam sumpah yang dibuat oleh PU Abu ketika perbicaraan di mahkamah sebentar tadi, beliau mengaku tidak berniat menghantar mesej untuk menceraikan Ain.

Keadaan yang memaksanya berbuat demikian sedangkan PU Abu sehingga saat ini, masih lagi ada perasaan sayang terhadap isterinya itu.

Saya mengakui kesilapan diri dan memohon maaf atas perbuatan saya terhadap isteri selama ini. Saya masih sayangkan isteri dan ingin hidup bersamanya. Saya juga bertanggungjawab ke atas anak yang dikandungnya. Sejujurnya saya tidaklah berniat secara total untuk melepaskannya melainkan permintaan isteri. Saya masih sayangkan dia, saya masih mahu bersamanya dan tanggungjawab terhadap anak yang berada dalam perut isteri. Saya mengakui kesilapan kerana meninggalkan isteri. Saya mohon maaf kepada isteri, keluarga isteri. Saya tidak pernah berniat.

Sebaik sahaja mendengar keputusan mahkamah, Ain tidak dapat menahan rasa hiba dan menangis sehingga terpaksa ditenangkan oleh kedua- ibu bapa serta keluarganya.

PU Abu meninggalkan mahkamah secara berasingan manakala isterinya menaiki kenderaan yang dipandu oleh bapanya.

Terdahulu PU Abu menceraikan isterinya yang  sedang sarat hamil anak pertama mereka kerana mahu bernikah dengan seorang wanita berstatus janda bernama Hana Azraa.

Sumber Berita : Harian Metro & Sinar Harian

Kredit Foto : Faiz Anuar

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

56 Comments

  1. faraj

    May 16, 2019 at 8:21 am

    yg kaki dislike ni..mesti org sumbang mahram…tk caya tgk lah mesti dia dislike byk2 komen saya..dh lah hodoh bebenor Abu ni ..tersengih mcm kerang busuk…Malaikat pun termuntah kalau terjumpa Abu..dr Malaikat nk bagi pahala trus Malaikat tulis Geliiii…wakakaka

  2. faraj

    May 16, 2019 at 8:15 am

    muka Abu ni memang Hodoh bebenor…syaitan pun ngeri nk berbisik apa lagi malaikat mesti termuntah bila bisik kt telinga dia…..yg Dislike apa saya tulis ni mesti yg muka pecah mcm bontot kuali gk…kikiki

  3. Aku BENCI PANDAP

    May 16, 2019 at 7:28 am

    Pu Abu mmg org PAN…. sbb tu perangai macam PAN jilat duit DAP.

    • Popo

      May 16, 2019 at 8:15 am

      Geng dislike xbangun lg. Tu yg xde sape dislike komen ko lg. Kang dengan komen2 aku sekali didislike HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

  4. Anonymous

    May 16, 2019 at 7:22 am

    nasihat saya , jangan ikut sangat nafsu darah muda..daulat isteri yang baik apalagi isteri pertama doa isteri yg baik biasanya afdal …atau sebaliknya

    sejahat mana isteri kamu yng tidak megaibkan kamu jagalah hati nya , andaikata tiada jodoh berbicara dengan baik …awak kan PU ..bila artis buat hal mcm2 lah tomahan dilimpahkan , kalo ustaz buat salah ,…ustaz kawin ramai , anak ramai , sunah la katakan kenapa x dijadikan issue …walhal kita tahu artis yg x berijap neraka bahangnya amat dekat …apalagi yang x cukup kain ….

    jadi sbgai ustaz atau PU jadikan contoh , anak2 setiap kali mendengar , melihat berita terkini dan mereka sendiri akan memperkatakan jahat ke ustaz yg begini ….

    belum lagi dunia luar …rasanya jahat lagi melayu dari warga asing yang sememngnya nampak dari muka yg jernih tapi hatinya tuhan berczanggah ..

    jadikan diri sebagai contoh ummah kalo nak jadi PU …

  5. melati

    May 16, 2019 at 6:27 am

    Adil Tuhan ni….manusia yg hodoh bebenor mempunyai hati yg baik…….wkakakakakakaaaa

Loading...