Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Mengaji Pandai Bahasa Perancis Pun Pandai, Netizen Kagum Kebolehan Anak Sulung Anzalna Nasir Di Usia 2 Tahun

Anzalna Nasir

Anak sulung kepada pelakon Anzalna Nasir iaitu Mohamad Eidrees kini berusia dua tahun nampaknya telah mencuri perhatian netizen dengan keletahnya yang comel dan bijak.

Manakan tidaknya, baru berusia dua tahun, Eidrees sudah pandai berzikir serta mengaji dan terbaru, boleh mengira dan menyanyi dalam bahasa Perancis.

Advertisement
View this post on Instagram

 

A post shared by Anzalna Nasir (@anzalnanasir88)

Perkara tersebut dikongsikan Anzalna menerusi sebuah hantaran di Instagram untuk tatapan peminat dan juga pengikut media sosialnya.

“Cepatnya membesar. Selain berzikir dan mengaji. Eidrees boleh mengira dan menyanyi dalam bahasa Perancis. Dia budak yang pemalu susah nak ambil video. Nasib tak tercekik laici tu!” tulisnya di bahagian kapsyen video tersebut.

Meninjau ruangan komen, keletah si cilik itu telah mencuit hati peminat dan rakan-rakan artis pelakon jelita itu.

Mungkin sudah didedahkan dari kecil, tindakan Anzalna mengajar Eidrees dengan pelbagai ilmu pengetahuan pastinya membuahkan hasil dan perkara yang bijak.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

6 Comments

  1. Jgn paksa ok?

    May 27, 2021 at 7:57 am

    Apa masalah korang sikit2 komen suruh pakai tudung ni? Jgn paksa org pakai tudung ok?? Ni dah paksa mcm Taliban. Itu hak dia daripada pakai tak ikhlas lepas tu memalukan agama sbb kena paksa. NO NO Buka mind pleasee.

  2. Anonymous

    May 25, 2021 at 7:02 pm

    ha ha ha iklan enfagrow je.

  3. vivi

    May 25, 2021 at 4:47 pm

    pndai mengaji eyhh?? suruh mak ko pkai tudung eidresss … semak

    • Anonymous

      May 26, 2021 at 2:48 pm

      komen ko memang win, i like…

    • VAVI

      May 26, 2021 at 6:20 pm

      Pakai tudung tapi duk meroyan dalam ruang gosip oh sungguh win. Semak tapi duk baca tengok juga. Kesian orang pakai tudung tutup rambut kau pakai tudung tutup hati tu pasal gelap, bodoh sombong typical bitch tu

    • Anonymous

      May 27, 2021 at 8:56 am

      Memang “win” komen ni sebab menunjukkan betapa rendah nyer IQ awak dalam menyuarakan pendapat. Tahniah.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top