Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Menari Video Tiktok, Syatilla Melvin & Adik Beradik Dikecam “Gedik”

syatilla melvin

Siapa yang tidak kenal dengan adik beradik popular, The Melvins Sisters. Bukan sahaja cantik tetapi mereka juga bijak mencorak kehidupan masing-masing dan mempunyai keunikan tersendiri.

the melvins sisters

Advertisement

Baru-baru ini, video Syatilla, Syafiqa dan Syida menari Tiktok sambil mempromosikan produk kosmetik mereka dikecam ramai.

Aksi mereka didakwa kelihatan kurang sopan apatah lagi saat melihat Syatilla menari gelek dan ada momen seluarnya hampir terlondeh.

Semakin menggedik, pelik & over

Advertisement

adik beradik syatilla melvin tiktok

adik beradik syatilla melvin tiktok adik beradik syatilla melvin tiktok

Rata-rata netizen kurang senang dengan gelagat yang dipamerkan dan menyifatkan tindakan mereka tidak manis dilakukan oleh seorang wanita muslimah yang berstatus isteri dan ibu. Malah, ada juga melabelkan mereka adik beradik terlalu “gedik”.

“Suka hati aku la nak post apa pun” – Syatilla Melvin

adik beradik syatilla melvin

Tidak hanya berdiam diri apabila teruk dikecam, Syatilla memberi amaran kepada  kepada netizen yang tidak menyukai muat naiknya di Instagram untuk tidak mengikutinya lagi.

Betul juga kata Syatilla, daripada sakit hati lebih baik ‘unfollow’ sahaja dan tidak lagi “menyemakkan” mata.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

13 Comments

  1. Sakit mata

    March 20, 2020 at 1:28 am

    Yg baju hijau tu nape la pakai camtu..buruk nau

  2. Anonymous

    March 19, 2020 at 4:58 pm

    dlu aku minta tilla skang dah tak minat.. mkin gedik.. tudung pn mcm dah taknak pkai.. aku perasan ramai artis skang ni pkai tudung mcm dah tknak pkai..

  3. Anonymous

    March 19, 2020 at 1:34 pm

    Kesian Emak Sam.terlebih memilih menantu. Last2… ;cam Hantu..?

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top