Menari-Nari Sebelah Anjing, Baby Shima Dituduh Lapar Perhatian, Saja Buat ‘Content’ Undang Kecaman

Hiburan

Menari-Nari Sebelah Anjing, Baby Shima Dituduh Lapar Perhatian, Saja Buat ‘Content’ Undang Kecaman

Penyanyi dangdut Baby Shima seringkali dikecam sebelum ini kerana pemakaian dan perbuatannya yang dianggap kurang menyenangkan oleh sesetengah orang.

Kali ini, Baby Shima atau nama sebenarnya Nor Ashima Ramli, lagi sekali memuat naik video yang mengundang kecaman netizen di TikTok memperlihatkan dirinya dengan seekor anjing.

Advertisement

Dalam video berdurasi 10 saat itu, Shima menari-nari bersebelahan dengan seekor anjing yang diikat dengan rantai seakan-akan kepunyaannya.

Walau bagaimanapun, tidak ada sebarang sentuhan fizikal antara Shima dengan anjing berkenaan dan mungkin video tersebut dibuat hanya sekadar ‘content‘.

Akan tetapi, perkara tersebut membuatkan ramai netizen seakan-akan memerli tindakan penyanyi dangdut itu dan menyifatkan beliau sebagai seorang yang ‘lapar perhatian’.

3 bulan lalu

(VIDEO) "Apa Yang Saya Buat Mesti Dikecam"- Baby Shima Dituduh Penunggang Agama Pakai Sopan Buat 'Show'

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...