“Menantu Mungkin Ada Masalah Di Tempat Kerja” – Bapa Mangsa Kelar Suami Sendiri

Berita

“Menantu Mungkin Ada Masalah Di Tempat Kerja” – Bapa Mangsa Kelar Suami Sendiri

Bapa kepada mangsa kelar suami sendiri, Rosman Ahmad, 58, berkata dia tidak menyangka hubungan baik bersama suspek berakhir dengan tragedi menyayat hati.

Rosman yang ditemui Harian Metro mengakui terkejut apabila menemui anak perempuan bersama cucunya yang baru berusia dua bulan lebih berlumuran darah dan tidak bernyawa akibat dikelar di leher oleh menantunya sendiri.

Advertisement

Kejadian yang berlaku di Kampung Bakar Batu, Johor Bahru itu telah menyaksikan suspek ditangkap setelah keluar menaiki motosikal dengan hanya berbogel setelah melakukan jenayah itu.

Kata Rosman lagi, anak perempuannya bersama suspek dilihat hidup bahagia dan tidak pernah melihat keduanya bergaduh besar.

Cuma akhir-akhir ini, saya tahu menantu saya tiada pekerjaan tetap selepas berhenti kerja beberapa bulan lalu. Mungkin dia ada masalah tempat kerja.

Dulu dia ada buat kerja pembersihan di stadium, lepas tu dia berhenti kerja. Kemudian saya dapat tahu dia hanya kerja sambilan mencuci kapal di Pasir Gudang dan bantu kerja penyediaan makanan.

Menganggap suspek sebagai menantu yang baik dan bukanlah seorang panas baran, Rosman dan isteri Norazlina Hamdan, 50, berkata bahawa mereka sekeluarga reda dengan apa yang sudah berlaku.

“Saya tidak sangka perkara ini boleh berlaku kerana sudah kenal menantu lama dan mereka baik” ujarnya.

Terdahulu, seorang wanita ditemui mati bersama anaknya yang berusia kira-kira dua bulan dengan kesan kelar di leher dipercayai dilakukan oleh suaminya sendiri.

Suspek yang dikenali sebagai Amir itu kemudian dilaporkan melarikan diri dengan menaiki motosikal dalam keadaan berbogel.

Manakala jenazah kedua-dua mangsa kini berada di Jabatan Forensik Hospital Sultanah Aminah dan akan dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Kampung Bakar Batu, hari ini.

2 bulan lalu

Lelaki 'Ride' Tanpa Seurat Benang Ditangkap Polis, Didakwa Terlibat Kes Bunuh Anak & Isteri Baru Habis Pantang

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Anonymous

    July 5, 2022 at 3:30 pm

    Sila guna bahasa yg betul wahai admin.

    Bapa KEPADA mangsa YANG DIKELAR suami sendiri.

    Bila masa bapa mangsa tu pegi kelar suami sndr?

    Ckp tongong kanggg marah.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...