Menang Anugerah ‘Best Couple’, Penyanyi Dangdut Indonesia Dedah Suami Rupanya Kaki Pukul?

Dunia

Menang Anugerah ‘Best Couple’, Penyanyi Dangdut Indonesia Dedah Suami Rupanya Kaki Pukul?

Pasangan selebriti terkenal dari Indonesia, Lesti Kejora dan Rizky Billar sering mendapat perhatian orang ramai kerana selalu berkongsi kemesraan dan kebahagiaan rumah tangga mereka di media sosial.

Namun, baru-baru ini kecoh di media sosial apabila secara tiba-tiba tular berita mengenai rumah tangga pasangan viral ini mengalami masalah dan menjadi bualan hangat rakyat Indonesia.

Advertisement

Menurut laporan News Detik, konflik rumah tangga mereka terbongkar selepas Lesti tampil membuat laporan polis dan mendakwa dirinya menjadi mangsa keganasan rumah tangga.

Malah, penyanyi dangdut itu turut mendakwa suaminya berlaku curang dan bertindak agresif dengan memukul dirinya selepas meminta untuk dihantar pulang ke rumah orang tuanya.

Bukan itu sahaja, Rizky dipercayai telah menolak Lesti di atas katil sebelum mencekiknya sehingga wanita itu terjatuh di lantai selain bertindak menarik tangannya dan menghempaskannya ke lantai tandas.

Susulan itu, Lesti mengalami kecederaan di bahagian tangan dan leher kiri selain tular di media sosial gambar yang memaparkan matanya lebam.

Terdahulu, pasangan ini telah tular di Indonesia selepas majlis pertunangan gah mereka disiarkan selama enam jam di kaca televisyen.

Malah, pasangan ini juga tersenarai di antara selebriti yang menerima mas kahwin paling mahal iaitu USD72,000 (RM300,000).

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

2 bulan lalu

"Ingatkan Bibik Dia.." - Kongsi Gambar Bersama Ibu, Anna Jobling Kecewa Netizen Komen 'Buruk'

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : News Detik

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...