July 13th, 2009

memey suhaiza

Ke hadapan Memey Suhaiza,

Pagi Ahad adalah hari berehat saya. Saya memang suka beli sampai 2 3 suratkhabar hari Ahad sebab nak baca info-info tentang dunia hiburan. Selalunya hari Ahad mood saya memang baik. Maklumlah hari rehat. Otak pun tenang tak fikir pasal kerja semua.

Tapi sayangnya Ahad semalam otak saya jadi kacau dan serabut. Panas hati saya tengok gambar Memey jadi cover Pancaindera. Tersenyum manja, berbaju pink, dan berposing ngada-ngada. Menyampah sungguh saya melihatnya.

Oh ya lupa nak bagitau yang saya sememangnya anti dengan awak. Maklumla, saya pun dulu ada kisah luka dengan suami saya. Perempuan macam awakla yang menyebabkan saya sekarang memegang status J. Kalau boleh saya nak siat-siat pompuan macam awak bila kisah cerai Norman dan Abby bercerai keluar kat suratkhabar.

Saya kuatkan ati untuk membaca cerita pasal awak. Manala tau awak dah insaf. Tapi macam yang saya agak. Awak dah tak segan silu nak mengaku si Norman tue kekasih awak. Siap awak cakap awak lebih selesa keluar dengan si jantan tue sebab dia bukan suami orang lagi sekarang. Sesungguhnya kalau awak ada depan mata saya, akan saya lempang-lempang pipi awak sampai bengkak.

Oh ya dan satu lagi benda saya bengang. Awak cakap awak makin dapat banyak tawaran berlakon sebab bakat lakonan awak? Awak jangan nak wat lawak. Geli ketiak saya dengar. Awak tue pemes sebab awak perampas laki orang. Kalau tak sampai sekarang nie la awak jadi pembantu tambahan jer.

Kadang-kadang saya terpikir. Awak nie sengaja ke jadi orang ke 3 dalam cerita Norman dan Abby? Maklumla nak cari jalan singkat popular cepat. Kalau nak ikutkan bakat, sampai mati pun awak takkan popular kot.

Itu ajerla luahan hati ini. Cukupla sikit-sikit. Kang tertekan plak awak kalau kutuk lebih-lebih. Kata-kata terakhir dari saya ialah, nanti populariti dah jatuh jangan wat skandal ngan laki lain plak.

Written by AbangNara
 
PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...