Memey Suhaiza Bersyukur Hubungan Dengan Abby Abadi Pulih

Hiburan

Memey Suhaiza Bersyukur Hubungan Dengan Abby Abadi Pulih

Abang Nara pasti ramai yang terharu dengan jalinan silaturahim yang sudah pulih antara Memey dan Abby Abadi. Bukan senang untuk Abby mengambil inisiatif memulihkan keadaan. Jadi sememangnya Abby deserved all the respect. Dan paling penting, hubungan yang baik ini pastinya menjamin kebahagiaan antara Memey, Abby, Norman dan anak-anak mereka.

memey

Advertisement

Serius mereka bertiga nampak sangat bahagia di dalam gambar di atas. Memey juga turut melahirkan rasa gembira dan bersyukur atas berita gembira ini. Kata Memey:-

Sebenarnya semalam, Memey dan abang Norman telah berbuka puasa di rumah Kak Abby. Alhamdulillah, kami berbuka bersama-sama. Selepas berbuka, kami solat Maghrib bersama-sama dan diimamkan oleh abang Norman sendiri. Memey rasa bersyukur dan gembira kerana selepas empat tahun kami tidak berapa baik, doa orang ramai telah pun dimakbulkan. Jadi, Memey berharap agar orang ramai terus mendoakan kebahagian Memey, abang Norman, kak Abby dan anak-anak.

memey
Dan ada kisah di sebalik telekung serupa yang dipakai oleh Memey dan Abby. Kata Memey:-

Sebenarnya, gambar itu ditangkap selepas selesai solat Maghrib. Memey pakai telekung Memey sendiri. Tapi, kak Abby berikan telekung yang sama dengan kak Abby kepada Memey. Jadi, Memey tukar pakai telekung tu. Tu yang kami tangkap gambar.

Serius Abang Nara sendiri rasa nak menitik air mata membaca kisah ini. Semoga hubungan bahagia ini akan berkekalan sehingga ke akhir hayat. Pastinya Ramadhan dan hari raya tahun ini lebih bermakna untuk mereka semua.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

137 Comments

  1. ziey

    August 4, 2012 at 7:29 pm

    Abg Nara….tak kesian ke kt abby? dia ibu tunggal anak 3 tau…kalaupun dia dipelawa PAS buat ceramah….mayb sb UMNO takmo hire. dia…derang carik Dato Siti je…..lgpon….mayb kat situlah rezeki dia….dr dia g clubbing…mabuk ke…terselak sana sini ke…..kan lg teruk..biarlah kalau dia nk berbaik dgn norman n memey…kalau rujuk blk lg elok…pesal korang semua ni? korang ckp dia tak betul…..korang rasa? korang betul?

    • DARI SALAH SEORANG LELAKI YANG IKHLAS MELUAHKAN......

      August 6, 2012 at 1:19 pm

      Salam ya cek ziey…….bukan abang Nara je dengan yang lain2 yang tak sependapat ke atau tak setuju..dan tak kesiankan SiAbby Abady yang dah jadi abby abasi ni..orang ramai yang mengenali dan peminat2 dia banyak yang simpati dan kesiankan dia..tapi diri dia sendiri yang tak kesiankan diri dia sendiri dan anak2nya..tak habis2 dengan drama,telifilem dan wayang dia tu..perangai dia dah sama dengan lakonan yang palsu dalam drama2 atau telifilem atau wayang yang dia lakonkan..lebih2 lagi..watak2 dia yang terkedi2,mengada2,berpura2,lagi busuk hati…lagi tersangat pendengki yang banyak tersembunyi..itulah dia siabby abadi yang dah menjadi abby abasi…kerana perangai dan mulut dia jugalah tak dijaga dengan rapi..cakap pun makin lama makin berapi2..kerana hati dah jadi sepi hidup macam dah kena badi..ada pakwe muda pun dah pergi dengan rela hati..kerana mulut siabby abasi ni jugalah yang penuh dengan duri..niat dihati nak berlaki dengan lelaki muda-mudi lagi terkini..tapi tak kesampaian menjadi isteri kepada SiZulkiflie…tu yang makan hati berulam cili padi..sesuai dengan mulut dia yang sebegitu rupa cakap tak henti2..apa lagi menyibukkan diri berceramah sana sini..terus masuk pas menjadi ahli parti yang dikendaki yang seronok bermaki2..tu yang boleh luahkan apa yang berkeceramuk geram dan terpendam didalam hati..supaya orang2 yang mendengarkanya akan lebih simpati..siabby abasi akan lebih diminati..dengan lakonan dia yang tidak terperi..supaya dia pun boleh disanjung tinggi..dulu ada laki dah pun cabut lari..kerana suami dulu tu tak tahan dileteri dan asyik kena maki tak henti2..semasa dia masih jadi suami isteri..tu yang sinorman cabut lari kahwin dengan wanita muda-mudi..yang dah sah menjadi isteri sinorman namanya simemey.. penhijrahan yang dilakukan tah ikhlas tah betul2 inginkan perubahan.. tah2 nak berputikkan semula cinta dihati untuk sinorman..supaya bolehlah dijadikan semula isteri sinorman dimasa hadapan…kalau sinorman tak suka lagi tak berkenan..siabby abasi terpaksalah cari penganti yang sama2 perangai sepadan..kalau tak cari je pak lebai untuk bawa siabby abasi kejalan yang lurus lagi penuh pedoman.. supaya hidup dia menjadi lebih aman dan tak lagi keruan…memang dah jadi ibu tunggal..dek kerana perangai dia dan mulut dia jugalah maka dia kena tinggal..jadi lebih baik dia jaga perangai dan mulut dia yang macam mulut murai…cakapnya bersepai2..tapi ilmu masih terkapai2..dia dah mula nak tunjuk pandai..dan memandai2..macam baru keluar dari Institut Pengajian Islam atau nama pendeknya IPI..tak pun macam dia dah dapat segulung ijazah..tu yang tak sabar2 nak jadi ustazah..bukan parti pas yang mula2 nak pelawa dia untuk bagi ceramah sana sini..tapi dia yang nak menyibuk2kan dia yang sendiri..nak buat orang ramai simpati..supaya diri dia dihormati..dek kerana perubahan diri dia yang terkini..tu yang nak buat diri dia disanjung tinggi..apa lagi makin hari makin dia menjadi2.makin juga meninggi diri..riak tak bertempat.. ceramah dengan pas dah sama macam mengumpat..tak gunalah dengan perubahan berhijrah yang masih sempat..kerana dosa sendiri makin hari dah makin berlipat..lebih baik dia bagi tumpuan gali lagi cari ilmu dan perbanyakkan amal ibadat…supaya tuhan menjadikan dia lebih kepada wanita yang lebih mermatabat..apa pulak umno tak nampak si abby abasi…dah dia selalu keluar tv dengan cerita2 dia yang tak henti2..tapi dia sendiri tak berkenan dan tak boleh nak cakap berapi2.. dan tak boleh luahkan isi hati geramnya yang telah disakiti..umno kalau cakap berlapis2 dan bertapis2 tu yang abby abasi tak jadi untuk menyertai..kalau tak,tak dapatlah nak membalas dendam terhadap dunia seni..yang pernah dia sertai mencari rezeki..lebih2 lagi pada bekas teman lelaki dan bekas suami yang pernah tersemat didalam hati..yang masih terjerumus dalam dunia seni yang kononnya dah jadi benci..tapi dalam hati masih nak lagi…balas dendam tetap ada..supaya dunia seni hancur dibawa pergi..oleh parti yang dia perjuangkan masa kini..jadi lebih baik parti umno dan dunia seni tanahair berhati2..dengan siabby abasi..hati yang penuh cemburu dan penuh hasad dengki….. kalau umno cari dato siti pun apalah yang kau nak dengki..dato siti punya mulut pun tak macam abby abasi yang semacam syok sendiri.. kalau boleh siabby abasi nak kena puji..oleh korang semua yang dah termakan dengan lakonan dia yang menambat hati…abby abasi memang dah basi..dan kekal abadi dengan busuk hati,pendengki dan tak kenang budi..terhadap bidang seni yang pernah memberikan dia rezeki……….kini dia pulak nak menghentam dunia seni dengan membuta tuli……..betul2 tak mensyukuri….memang siabby abasi yang seakan tak betul seakan kacang lupakan kulit…bagai ayam melupakan itik..kau ingat perangai dia yang terkini cantik..kalau dia dah berhijrah takkan dia nak apa kau cakap clubbing,mabuk,terselak sana-sini tu dah macam terkedik2 macam ayam katik..perasan diri dia dah jadi yang terbaik………..lagi perasan masuk pas..yang suka cakap lepas..tapi ada hati nak masuk masuk syurga………..kononnya tuhan suka dengan korang semua…………berbekalkan parti islam yang suka menghina-hina……tapi kau tak tahu kau pun dah buat tuhan murka……….lain kali fikir2 sebelum berkata2………….ceramah aku pulak yang dah jadi panjang lebar..tapi sekurang2nya jadikan semua satu ikhtibar….ok sorry and peace…………….

  2. datok_t

    August 4, 2012 at 1:19 pm

    aku x pcaya la ngan ebi ni..ni sume plastik je lakonan dia..nk cari prhatian lettew..

    gomemeygo

  3. siput

    August 4, 2012 at 11:14 am

    aik abby ngan norman dah nikah balik ker…siap peluk2…leh peluk2 sblm nikah….hidup PAS!!!!…..amboi….perubahan yang baik abby…hahahhaahha….

  4. bunga

    August 4, 2012 at 9:20 am

    mesti ada agenda lain abby berbaik dgn memey & norman utk kempen masuk PAS (parti ajaran sesat)

  5. oh mai..tangannya di bahu jandanya..

Loading...